Richie76 Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Tjabba! HĂ„ller pĂ„ att bli fĂ€rdig med nĂ„gra lĂ„tar som jag pulat med fram Ă„ tillbaka under ett bra tag. Eftersom jag inte har stenkoll pĂ„ vad jag sysslar med sĂ„ skulle jag gĂ€rna vilja lĂ„na ett par erfarna öron innan en kompis ska mastra grejorna.. Har legat uppe med lĂ„tarna pĂ„ demosidorna Ă„ vill inte vara jobbig Ă„ lĂ€gga upp dem igen. đ Rikard
KillwithSkill Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 (redigerat) Ăh det fixar du sjĂ€lv. Ge det nĂ„gra dagar innan du lyssnar igen. Och nĂ€r du gör det sĂ„ lyssna med vĂ€ldigt lĂ„g volym. GĂ€rna nĂ€r du har vaknat pĂ„ morgonen, tagit en dusch och kĂ€kat frukost och samlat dig. DĂ sĂ€tter du dig ner. Titta inte pĂ„ dina högtalare eller skĂ€rmen, stĂ€ng av den och stirra it i tomma intet. Lugna ner dig och trycker pĂ„ play och lyssnar, pĂ„ lĂ„g volym. MEN lyssna igen hela lĂ„ten INNAN du börjar bli förbannad pĂ„ din mix. Lyssna igen. Dra pĂ„ volymen Ă„ gĂ„ dĂ€rifrĂ„n. Lyssna frĂ„n en annan del av rummet. BrĂ€nn ner lĂ„ten pĂ„ cd, gĂ„ ut i bilen och lyssna. LĂ„na polarens stereo osv. Sen sĂ„ kommer du sĂ€kert pĂ„ att det Ă€r nog fan bra som det Ă€r. đ Redigerat 23 maj 2006 av KillwithSkill
Richie76 Postat 24 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 24 maj 2006 Bra tips det dĂ€r! đ KĂ€nner att man ofta vill dra pĂ„ rejĂ€lt bara för att det lĂ„ter bĂ€ttre dĂ„! Ska definitivt testa dra ner.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.