Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hallå hej, jag spelar i en liveduo.

Vi spelar covers på fester mm

Har precis dragit igång ett forum kopplat från våran hemsida.

Vore glad om några ville gå in och regga sig så det blir lite drag på forumet.

Det får ju inte se futtigt ut. Det kommer väl att ta sig med tiden, men tänkte man kunde få en skuts härifrån alla studiovänner. 😉

Tack på förhand.

Hemsidan

Direkt till forumet

Redigerat av DrHans
Annons
Postat

Ni kan ju inte stava fel på namnen när ni säger vad ni spelar....

Kanske därför ingen skriver in sig....

Tex "Brian Adams"

Bara ett litet tips i all välmening

Postat

Jag tror nog att folk måste ha hört er och typ börjat dyrka er innan de blir medlemmar på ett forum där man bara pratar om er.

Postat

Uppfriskande med lite självförtroende , men uppskattningsvis hur många har hört er under bandets livstid ? Det heta tipset är att det är bland dem ni har eran fanbas. Vad ska vi andra bubbla om på forumet när allt utom Off Topic handlar om er 😄

Postat

Tex "Brian Adams"

Hej, skall fixa stavfelet. Tror dock inte att det hänger på stavningen.

Postat

Tex "Brian Adams"

Hej, skall fixa stavfelet. Tror dock inte att det hänger på stavningen.

Nej, det hänger på det som både jag och Kill All Autotuner har påpekat.

Postat
Uppfriskande med lite självförtroende , men uppskattningsvis hur många har hört er under bandets livstid ? Det heta tipset är att det är bland dem ni har eran fanbas. Vad ska vi andra bubbla om på forumet när allt utom Off Topic handlar om er 😄

Hej, jo du har rätt och pluffo, kanske var dumt av mig. Vi får väl låta tråden dö bort helt enkelt. Är väl lite för ivrig att få in folk.

Hur många som hört oss. Vet inte. Vi är ju inte Iron Maiden precis. Men vi har giggat för fullt i över tio år så väldigt väldigt många ändå.

Postat
Uppfriskande med lite självförtroende , men uppskattningsvis hur många har hört er under bandets livstid ? Det heta tipset är att det är bland dem ni har eran fanbas. Vad ska vi andra bubbla om på forumet när allt utom Off Topic handlar om er  😄

Hej, jo du har rätt och pluffo, kanske var dumt av mig. Vi får väl låta tråden dö bort helt enkelt. Är väl lite för ivrig att få in folk.

Hur många som hört oss. Vet inte. Vi är ju inte Iron Maiden precis. Men vi har giggat för fullt i över tio år så väldigt väldigt många ändå.

Jag tror helt enkelt att ett sådant forum måste komma nedifrån och upp och inte tvärtom.

Postat
Uppfriskande med lite självförtroende , men uppskattningsvis hur många har hört er under bandets livstid ? Det heta tipset är att det är bland dem ni har eran fanbas. Vad ska vi andra bubbla om på forumet när allt utom Off Topic handlar om er  😳

Jag tror helt enkelt att ett sådant forum måste komma nedifrån och upp och inte tvärtom.

JO du har så rätt, jag ber om usräkt för min iver att få igång det. Det kommer nog ta sin tid och bör nog göra det för att det skall fungera.

Ursäkta mig.

Postat
Uppfriskande med lite självförtroende , men uppskattningsvis hur många har hört er under bandets livstid ? Det heta tipset är att det är bland dem ni har eran fanbas. Vad ska vi andra bubbla om på forumet när allt utom Off Topic handlar om er  😳

JO du har så rätt, jag ber om usräkt för min iver att få igång det. Det kommer nog ta sin tid och bör nog göra det för att det skall fungera.

Ursäkta mig.

Äh, be inte om ursäkt. Fortsätt du att fiska 😉

Jag ville bara påpeka att det antagligen inte kommer att gå så bra 😳

Postat
Jag tror nog att folk måste ha hört er och typ börjat dyrka er innan de blir medlemmar på ett forum där man bara pratar om er.

WORD!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.