Fairchild Postat 10 maj 2006 Dela Postat 10 maj 2006 tjennere... Har kolar runt på ljudmoduler till digitala trummor och bara hitta dem med endast stereo ut. jag vill kunna lägga upp varje ljud separat på mixbordet.. finns det nån bra modul som har en utgång för varje ljud????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 10 maj 2006 Dela Postat 10 maj 2006 Hej varför inte använda dig av en trummprogram i datorn istället och trigga det med dina digitaltrummor typ BFD eller DFHS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fairchild Postat 11 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 11 maj 2006 det är tänkt att det ska användas live.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 maj 2006 Dela Postat 11 maj 2006 är inte alesis dm5 en värsting när det gäller triggning?? jag är inte så värst förtjust i sånt, men har vart med när andra använt det.. funkar galant.. o den är rackmonterbar aswell om jag inte misstar mig igen.. 🙂 Idf 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.