Jump to content
Annons

Såhär kan det gå när man är full


Overkill

Recommended Posts

Dessa bilder innehåller en del saker som kan komma ur en när man är full, så är du überkänslig ska du nog överväga att kolla någon annan tråd.

På ett annat forum postade en person lite bilder på hru det kan gå när man är full :rolleyes:

Jag tänkte visa de här också, i alla fall de roligaste!

new2.jpg

new1.jpg

don_tevergetthisdrunk5.jpg

don_tevergetthisdrunk1.jpg

don_tevergetthisdrunk4.jpg

don_tevergetthisdrunk3.jpg

Tror aldrig jag ska dricka någonting starkare än kranvatten nu 😏:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Den första bilden verkar snarare vara några äckliga killar som inte kan låta bli att talla på en däckad tjej!

Idioter! :rolleyes:

Förövrigt så får man fan skylla sig själv om man dricker så mkt. Har lyckats ett par gånger jag med, men har aldrig tyckt synd om mig själv..

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Den näst sista bilden ser nästan ut som att han har blivit skjuten. Man ska tydligen släppa på trycket då har jag hört.

Den med pissoaren var lite rolig!

Den sista var enbart äcklig!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ja, står toastolen i badrummet så får man väl säga att man skiter i badrummet, eller hur?!

😲

Beklämmande bilder allihop.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst bilderna är inte rumsrena men jag tror det är bra att folk får se hur det kan gå. Det kan kanske leda till att folk dricker måttligt nästa gång!? Ähhh, vad vet jag?

Ähum? Har det sån inverkan på dig? Hur redlöst berusad jag än supit mig i mina dagar, har jag aldrig nått så lå(n)gt som bilderna visar, så på mig har de ingen effekt annat än att jag äcklas lite smått.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst bilderna är inte rumsrena men jag tror det är bra att folk får se hur det kan gå. Det kan kanske  leda till att folk dricker måttligt nästa gång!? Ähhh, vad vet jag?

Ähum? Har det sån inverkan på dig? Hur redlöst berusad jag än supit mig i mina dagar, har jag aldrig nått så lå(n)gt som bilderna visar, så på mig har de ingen effekt annat än att jag äcklas lite smått.

Tror att folk kan ta sig en funderare efter de bilderna ja. Jag behöver inte bilder för att tänka efter en extra gång. Har lite tråkiga erfarenheter själv. Dock inte sådant äckligt utan av en mer pinsam/ångesthelanattenupplevelse. Skämma ut sig och liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst bilderna är inte rumsrena men jag tror det är bra att folk får se hur det kan gå. Det kan kanske  leda till att folk dricker måttligt nästa gång!? Ähhh, vad vet jag?

Ähum? Har det sån inverkan på dig? Hur redlöst berusad jag än supit mig i mina dagar, har jag aldrig nått så lå(n)gt som bilderna visar, så på mig har de ingen effekt annat än att jag äcklas lite smått.

Tror att folk kan ta sig en funderare efter de bilderna ja. Jag behöver inte bilder för att tänka efter en extra gång. Har lite tråkiga erfarenheter själv. Dock inte sådant äckligt utan av en mer pinsam/ångesthelanattenupplevelse. Skämma ut sig och liknande.

Bidrog detta till att jag fick en såndär "kan du aldrig tröttna"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst bilderna är inte rumsrena men jag tror det är bra att folk får se hur det kan gå. Det kan kanske  leda till att folk dricker måttligt nästa gång!? Ähhh, vad vet jag?

Ähum? Har det sån inverkan på dig? Hur redlöst berusad jag än supit mig i mina dagar, har jag aldrig nått så lå(n)gt som bilderna visar, så på mig har de ingen effekt annat än att jag äcklas lite smått.

Tror att folk kan ta sig en funderare efter de bilderna ja. Jag behöver inte bilder för att tänka efter en extra gång. Har lite tråkiga erfarenheter själv. Dock inte sådant äckligt utan av en mer pinsam/ångesthelanattenupplevelse. Skämma ut sig och liknande.

Bidrog detta till att jag fick en såndär "kan du aldrig tröttna"?

Ja, det gjorde det. Ungefär 30%. De andra 70% var pga att du snackade skit om min bil! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst bilderna är inte rumsrena men jag tror det är bra att folk får se hur det kan gå. Det kan kanske  leda till att folk dricker måttligt nästa gång!? Ähhh, vad vet jag?

Ähum? Har det sån inverkan på dig? Hur redlöst berusad jag än supit mig i mina dagar, har jag aldrig nått så lå(n)gt som bilderna visar, så på mig har de ingen effekt annat än att jag äcklas lite smått.

Tror att folk kan ta sig en funderare efter de bilderna ja. Jag behöver inte bilder för att tänka efter en extra gång. Har lite tråkiga erfarenheter själv. Dock inte sådant äckligt utan av en mer pinsam/ångesthelanattenupplevelse. Skämma ut sig och liknande.

Bidrog detta till att jag fick en såndär "kan du aldrig tröttna"?

Ja, det gjorde det. Ungefär 30%. De andra 70% var pga att du snackade skit om min bil! 😛

Där ser man. Då borde det nog vara 0% här och 100% på det andra, för detta var ingen diss. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...