Jump to content
Annons

Hypersonic 1 & 2


m@tte

Recommended Posts

Har letat som tusan men hittar ingen information om detta. Är ljuden från Hypersonic 1 med i Hypersonic 2? Någon som vet. Det finns många patchar i 1'an som jag gillar men vill inte köpa båda, utan endast det senaste.

Mvh

//m@tte

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har ingen aning, men jag skulle bestämt vilja säga att det inte är något problem om de inte är det. Det ljud som inte finns med kan du med allra största säkerhet ladda ned från nätet på något sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Jag har haft både 1:an och 2:an. Det är snarare mer ljud i 2:an än i ettan.

Mej veterligen så har dom inte tagit bort några ljud från ettan. Vilka ljud menar

du i ettan ?

Jag tror det heter ambient chords. Det är den specifika patchen jag vill ha från ettan. Plus tribal drum kit

mvh

//m@tte

Redigerat av m@tte
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ingen aning, men jag skulle bestämt vilja säga att det inte är något problem om de inte är det. Det ljud som inte finns med kan du med allra största säkerhet ladda ned från nätet på något sätt.

Jo, förvisso, men jag försöker undvika att använda samplers och samplade ljud om du förstår vad jag menar...

mvh

//m@tte

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror det heter ambient chords. Det är den specifika patchen jag vill ha från ettan. Plus tribal drum kit

Jag kan kolla när jag är hemma om den finns med i tvåan.

Det vore guld värt. Tänk bara på att om du hade Hypersonic 1 innan så ärver du säkert den ljudbanken vid installation av 2'an...

mvh

//m@tte

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ledsen men jag hittade inte Ambient chords på min 2:a. Misstänker att filen blivit överskriven av en ny. I mappen Hypersonic Content så finns det filer i patches katalogen där man har en fil för resp ljudgrupp... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ledsen men jag hittade inte Ambient chords på min 2:a. Misstänker att filen blivit överskriven av en ny. I mappen Hypersonic Content så finns det filer i patches katalogen där man har en fil för resp ljudgrupp... :rolleyes:

Shite... Ambient Chords var ju klart grymmaste patchen i 1:an...

Tack för hjälpen!

//m@tte

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...