ViktorDenStore Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 HĂ„ller nog med Carl_B att man inte ska lĂ€gga sig i för mycket om man inte deltar sjĂ€lv đ . Vist Ă€r det kul med komentarer men det Ă€r ju Ă€nnu roligare om fler deltar! đ
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 (redigerat) HĂ„ller nog med Carl_B att man inte ska lĂ€gga sig i för mycket om man inte deltar sjĂ€lv đ . om man inte vill ha Ă€rliga Ă„sikter om dom kreationerna som man mĂ„ vara ansvarig för, sĂ„ ska man heller inte lĂ€gga ut dom offentligt för Ă„skĂ„dning, sĂ„ enkelt Ă€r det pyret đ Redigerat 7 juni 2004 av Artistbolaget
Carl_B Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 HĂ„ller nog med Carl_B att man inte ska lĂ€gga sig i för mycket om man inte deltar sjĂ€lv đ . om man inte vill ha Ă€rliga Ă„sikter om dom kreationerna som man mĂ„ vara ansvarig för, sĂ„ ska man heller inte lĂ€gga ut dom offentligt för Ă„skĂ„dning, sĂ„ enkelt Ă€r det pyret đ sĂ„ du tycker att de e ok att sĂ€ga att allting Ă€r kasst utan att motivera varför? o att man fĂ„r skylla sig sjĂ€lv nĂ€r man fĂ„r sĂ„nna kommentarer...? đ förstĂ„r inte riktigt hur du resonerar...
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 sĂ„ du tycker att de e ok att sĂ€ga att allting Ă€r kasst utan att motivera varför? o att man fĂ„r skylla sig sjĂ€lv nĂ€r man fĂ„r sĂ„nna kommentarer...? đ förstĂ„r inte riktigt hur du resonerar... tĂ€vlingens tittel var och Ă€r intro, och bedömmer ljudklippen dĂ€refter. och jag hör inget som funkar eller lĂ„ter som ett intro, sĂ„ enkelt Ă€r det. och ja, det hela Ă€r ganska enkelt, ... lĂ€gger man upp matrial som man vill ha feedback pĂ„, eller sĂ€lja sĂ„ fĂ„r man med det stĂ„ för följderna och reaktionerna đ
Carl_B Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 sĂ„ du tycker att de e ok att sĂ€ga att allting Ă€r kasst utan att motivera varför? o att man fĂ„r skylla sig sjĂ€lv nĂ€r man fĂ„r sĂ„nna kommentarer...? đ förstĂ„r inte riktigt hur du resonerar... tĂ€vlingens tittel var och Ă€r intro, och bedömmer ljudklippen dĂ€refter. och jag hör inget som funkar eller lĂ„ter som ett intro, sĂ„ enkelt Ă€r det. och ja, det hela Ă€r ganska enkelt, ... lĂ€gger man upp matrial som man vill ha feedback pĂ„, eller sĂ€lja sĂ„ fĂ„r man med det stĂ„ för följderna och reaktionerna đ đ jaja... dĂ„ vet jag det iaf... tror du har en ganska skev syn pĂ„ vad feedback Ă€r isĂ„fall...
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 (redigerat) jaja... dĂ„ vet jag det iaf...tror du har en ganska skev syn pĂ„ vad feedback Ă€r isĂ„fall... som du sa sjĂ€lv, förklara gĂ€rna varför du tycker det? đ och att du sedan dömmer/sĂ„gar mina Ă„sikter nĂ€r du sjĂ€lv inte har lyssnat pĂ„ bidragen Ă€r lite smĂ„konstigt. men vad vet jag, jag verkar ju en skev syn pĂ„ saker och ting đ Redigerat 7 juni 2004 av Artistbolaget
Carl_B Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 jaja... dĂ„ vet jag det iaf...tror du har en ganska skev syn pĂ„ vad feedback Ă€r isĂ„fall... som du sa sjĂ€lv, förklara gĂ€rna varför du tycker det? đ och att du sedan dömmer/sĂ„gar mina Ă„sikter nĂ€r du sjĂ€lv inte har lyssnat pĂ„ bidragen Ă€r lite smĂ„konstigt. men vad vet jag, jag verkar ju en skev syn pĂ„ saker och ting đ "alla bidrag Ă€r dĂ„liga" kallar du det feedback? jag tycker det Ă€r j*vligt illa att sitta och snacka skit om bidragen utan att motivera varför de Ă€r mindre bra, o sĂ„ bidrar du inte Ă€ns med nĂ„got sjĂ€lv... e du feg eller tycker du bara det Ă€r sĂ„ kul att tracka ner pĂ„ andras kunskaper?
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 "alla bidrag Àr dÄliga" kallar du det feedback? jag tycker det Àr j*vligt illa att sitta och snacka skit om bidragen utan att motivera varför de Àr mindre bra, o sÄ bidrar du inte Àns med nÄgot sjÀlv... e du feg eller tycker du bara det Àr sÄ kul att tracka ner pÄ andras kunskaper? för det första snackar jag inte skit, jag vÀdrar min spontana reaktion pÄ bidragen. att du sedan kÀnner dig personligt pÄhoppad för att jag inte slÀnger kappan efter vinden och pussar dig pÄ kinden för vÀl utfört arbete Àr bara barnsligt. och att du sedan hÀvdar att min Äsikt skulle vara mindre vÀrd bara för att jag inte deltar Àr Àn mer barnsligt. slutligen: jag har vid flera tillfÀllen levererat rÀttmÀtig feedback till mer Àn en kreatör pÄ detta forum med varierandes Äsikter och kan sÄledes inte anklagas för att "som du sÀger" finna det kul att tracka ner pÄ andras musikaliska kunskaper.
Carl_B Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 för det första snackar jag inte skit, jag vÀdrar min spontana reaktion pÄ bidragen. dÄ tycker jag att du ska gÄ o vÀdra de pÄ dasset... dÀr de hör hemma... att du sedan kÀnner dig personligt pÄhoppad för att jag inte slÀnger kappan efter vinden och pussar dig pÄ kinden för vÀl utfört arbete Àr bara barnsligt. jag kÀnner mig inte pÄhoppad o ja vill inte ha nÄn puss pÄ kinden... tycker bara de e trist me sÄn attityd hÀr pÄ forumet.. slutligen: jag har vid flera tillfÀllen levererat rÀttmÀtig feedback till mer Àn en kreatör pÄ detta forum med varierandes Äsikter och kan sÄledes inte anklagas för att "som du sÀger" finna det kul att tracka ner pÄ andras musikaliska kunskaper. BRA! var snÀll och fortsÀtt med de dÄ... obs. ej ironisk
ViktorDenStore Postat 7 juni 2004 TrĂ„dstartare Postat 7 juni 2004 Jag hĂ„ller med Carl_B igen... Sluta klaga pĂ„ bidragen AB om du inte ska vara med! đ Vill du klaga sĂ„ kan du ju sĂ€ga VAD i Introt som inte Ă€r bra... Ă€r alla Intron Helt och hĂ„llet helt kassa? ... (dĂ„ undrar ju i alla fall jag vad du har för typ av musiksmak đ )
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 för att hjĂ€lpa carl_b och lilla viktor pĂ„ traven sĂ„ quotar jag mitt eget inlĂ€gg. redan gjort, och mĂ„sta sĂ€ga att jag blev besviken över den omusikaliska förmĂ„gan som utspelar sig i bidragen ... det verkar inte finnas nĂ„gra "intro"-individer pĂ„ detta forum đ carl_b: tack för visat intresse och respektfullt utförande som forumets top-postare ... [ det lĂ€r finnas en del skit dĂ€r med ] lilla viktor: musiksmak har ingenting med kompetensen att avgöra vad man gillar och inte gillar. carl_b & lilla viktor: om jag inte fĂ„r vĂ€dra mina Ă„sikter om bidragen i studiofestivalerna med anledning till att jag inte bidrar sjĂ€lv, varför har vi dĂ„ demo forumet ... fĂ„r man inte fĂ€lla sina Ă„sikter dĂ€r heller eftersom man inte har varit med under produktionen och bidragit?
Carl_B Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 dÄ citerar jag ett annat av dina bra uppslutning, dÄrliga bidrag carl_b: tack för visat intresse och respektfullt utförande som forumets top-postare ... [ det lÀr finnas en del skit dÀr med ...och vad har det med saken att göra? carl_b & lilla viktor: om jag inte fÄr vÀdra mina Äsikter om bidragen i studiofestivalerna med anledning till att jag inte bidrar sjÀlv, varför har vi dÄ demo forumet ... fÄr man inte fÀlla sina Äsikter dÀr heller eftersom man inte har varit med under produktionen och bidragit? tydligen sÄ förstÄr inte du vad jag pratar om... sjÀlvklart fÄr man fÀlla sina Äsikter, det Àr ju det som Àr poÀngen! jag sÀger det en gÄng till.. sen ger jag upp... Ska man komma med Äsikter sÄ ska de vara till nÄgon nytta för den/de som har producerat musiken, att bara sÀga att nÄgonting Àr dÄligt hjÀlper en inte sÀrskilt mycket. Nu lÀmnar jag denna diskussionen, jag förstÄr inte riktigt varför du behöver komma med pÄhopp och blanda in antal posts i denna diskussionen. Blir du verkligen sÄ upprörd av en diskussion för att man har olika Äsikter?
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 Nu lĂ€mnar jag denna diskussionen. kanske lika bra att du gör det đ
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 Hoppla vad liv det var i trĂ„den đł Artistbolaget Jag mĂ„ste nog stĂ€lla mig pĂ„ de andras sida, men jag respekterar din Ă„sikt. Men en motivering av denna vore inte fel, hur mycket du nu Ă€n motiverat dina Ă„sikter i andra forum och trĂ„dar, sĂ„ tror jag faktiskt att du sĂ„rade en och annan hĂ€r genom att inte ge en förklaring. Men som jag tidigare sa, vad som kĂ€nns som intro och inte Ă€r upp till individ. Har hört mycket sĂ€mre intron Ă€n vad som bidragits med hĂ€r pĂ„ denna sida, som Ă€ndĂ„ kallas intron. SĂ„ definitionen Ă€r nog rĂ€tt flytande. DĂ€rmed tycker jag din generalisering mĂ„sta sĂ€ga att jag blev besviken över den musikaliska förmĂ„gan som utspelar sig i bidragen ... det verkar inte finnas nĂ„gra "intro" individer pĂ„ detta forum kĂ€nns vĂ€ldigt stark, sĂ„vida du inte kan tala om för oss andra vad ett intro faktiskt Ă€r.------ [EDIT] LĂ€mnar nu Ă€mnet och Ă„tergĂ„r till trĂ„den Intro en del och början pĂ„ en lĂ„t som ska fĂ„ mig som lyssnare att vilja fortsĂ€tta fĂ€rden till slutet. har dessa bidrag gett mig den kĂ€nslan, nej. sidonotering DĂ€rmed tycker jag din generalisering kĂ€nns vĂ€ldigt stark, sĂ„vida du inte kan tala om för oss andra vad ett intro faktiskt Ă€r. om ni inte vet vad ni tĂ€vlar i sĂ„ tycker jag att ni kan lĂ€gga ner dessa tĂ€vlingar.
Neko Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 (redigerat) đł Konstig attityd. Trist, men om de stör dig sĂ„ mycket sĂ„ behöver du inte delta om du inte vill. Detta Ă€r ju trots allt en sak startad pĂ„ skoj, för att vi ska ha skoj. Ingen vinner nĂ„got, inget mer Ă€n Ă€ran. Och jag tror att de flesta som Ă€r hĂ€r trivs med dem och tyckar att de Ă€r roliga. Redigerat 7 juni 2004 av Neko
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 1. đł Konstig attityd.2. Trist, men om de stör dig sĂ„ mycket sĂ„ behöver du inte delta om du inte vill. 3. Detta Ă€r ju trots allt en sak startad pĂ„ skoj, för att vi ska ha skoj. Ingen vinner nĂ„got, inget mer Ă€n Ă€ran. Och jag tror att de flesta som Ă€r hĂ€r trivs med dem och tyckar att de Ă€r roliga. 1. attityd, min, carl_b's, lille viktor eller din? 2. exakt, jag deltar ju inte, och har heller ingen framtida önskan att göra sĂ„ med tanke pĂ„ hur medvetna ni, ja iaf du verkar vara pĂ„ tĂ€vlingsformen och vad den innebĂ€r. 3. betyder detta att du vill att jag ska vara mindre Ă€rlig, eller totalt oĂ€rlig i mina uttalande pĂ„ grund av ni enbart tĂ€vlar pĂ„ skoj?
Neko Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 (redigerat) FörstĂ„r inte vad du vill. Alls. đł Jag har sagt vad jag tycker, men du tar nĂ€stan allt som personliga pĂ„hopp, vilket inte alls Ă€r meningen. Jag önskar bara att all kritik som delas ut, sĂ„vĂ€l bra som dĂ„lig bör vara motiverad pĂ„ ett eller annat sĂ€tt. Och angĂ„ende deltagande, sĂ„ menade jag snarare ditt resonemang i trĂ„den, Ă€n ditt medverkande i tĂ€vlingen. (Nu kanske jag Ă€r lite förvirrad, men jag har varit vaken mycket lĂ€nge och Ă€r trött.) Givetvis ska du inte ljuga om antingen det ena eller andra, men jag tycker att det hör till god ton, i ett samtal över internet sĂ„vĂ€l som i ett vanligt samtal, att man kan motivera sig, och inte personligen ta Ă„t sig allting. AngĂ„ende tĂ€vlingsform sĂ„ var kravet 30 sekunder intro, det som vĂ€cker mest intresse för lĂ„ten. Du har redan sagt och motvierat (bra bra) din Ă„sikt, och lite trist att det blev en debatt om den saken. Kraven kanske ses som luddiga, men jag tycker de Ă€r enkla. Mycket subjektivt, vill man bedömma musikerns förmĂ„ga att förmedla en kĂ€nsla som varar i en lĂ„t, rösta för det, tycker man att det lĂ„ter kul, kan man rösta för det. Hela idĂ©en Ă€r ju att man skall rösta pĂ„ det mest intressanta bidraget, se reglerna. Introdefintionen kommer av att det skall vara början pĂ„ en lĂ„t, inget annat. AngĂ„ende attityd, sĂ„ Ă€r det din jag tycker Ă€r konstig. FĂ„r man inte tĂ€vla för att det Ă€r skoj, vad Ă€r dĂ„ meningen med att tĂ€vla? Alla kan inte vinna, och dĂ€rmed borde det logiska sinnet sĂ€ga: Jag Ă€r inte bĂ€st, altsĂ„ stĂ€ller jag inte upp, för jag kan inte vinna. Men de flesta hĂ€r stĂ€ller upp för skoj skull. De vet att inte alla kan vinna, en del kanske misstĂ€nkte att deras bidrag inte alls skulle funka. Men de deltar Ă€ndĂ„, de vill göra nĂ„got som andra kan njuta av eller skratta Ă„t. Oavsett om det Ă€r ett bidrag i en tĂ€vling eller en demogallupp. Och det tycker att det Ă€r roligt. De flesta bidrag Ă€r troligen inte tĂ€nkta som nĂ„got att skicka in till skivbolag, utan mer som nĂ„got skoj, en utmaning i den grĂ„a vardagen. Att försöka göra nĂ„got inom en begrĂ€nsad tidsrymd som skall uppfylla vissa kriterier, och dessutom Ă€r nĂ„got man tycker om att göra. Jag tycker att det Ă€r roligt att sĂ„ mĂ„nga intresserat sig för att delta och komma med idĂ©er till denna festival/tĂ€vling och kommande. Förslag och konstruktiv kritik kan man bygga mycket pĂ„. Man kan rĂ€tta till sina misstag, omotiverad negativ kritik Ă€r svĂ„r att placera och det Ă€r svĂ„rt att veta vad man skall göra för fixa problemet. SĂ„ om tĂ€vlingarna hĂ€r inte passar dig, delta inte (som du sjĂ€lv sa) utan sök dig till seriösare tĂ€vlingar med riktiga priser (vinna pengar/program/hĂ„rdvara etc). Men om du kĂ€nner för att göra nĂ„got för att det Ă€r skoj, Ă€r du mycket vĂ€lkommen hit. FĂ„r vĂ€l sĂ€ga att jag misslyckades hĂ„lla mig frĂ„n diskutionen, men det kĂ€ndes som om den började helt snett, fortsatte helt snett, och jag försöker nu avsluta pĂ„ ett inte helt snett vis (om det gĂ„r?). Jag hoppas att vi kan Ă„tergĂ„ till trĂ„den och spara ris och ros till tĂ€vlingen Ă€r över, dĂ„ vi kan göra en utvĂ€rdering av vad som var bra och dĂ„ligt om det finns önskemĂ„l om det. Dock sĂ„ accepterar jag endast konstruktiv kritik, och alla kommentarer i stil med: "Det var kass/ ni vet inte vad ni hĂ„ller pĂ„ med" kommer jag att blankt strunta i sĂ„vida de inte följs av nĂ„gon vettig förklaring. Redigerat 7 juni 2004 av Neko
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 FörstÄr inte vad du vill. Alls. Jag har sagt vad jag tycker, men du tar nÀstan allt som personliga pÄhopp, vilket inte alls Àr meningen. Jag önskar bara att all kritik som delas ut, sÄvÀl bra som dÄlig bör vara motiverad pÄ ett eller annat sÀtt. Och angÄende deltar, sÄ menade jag snarare ditt resonemang i trÄden, Àn ditt medverkande i tÀvlingen. (Nu kanske jag Àr lite förvirrad, men jag har varit vaken mycket lÀnge och Àr trött.) Givetvis ska du inte ljuga om antingen det ena eller andra, men jag tycker att det hör till god ton, i ett samtal över internet sÄvÀl som i ett vanligt samtal, att man kan motivera sig, och inte personligen ta Ät sig allting. nu fÄr du ge dig neko ... tar du dig en titt pÄ ursprunget av denna diskution sÄ kommer t.o.m du med din begrÀnsade kompetens se vad det hela började nÄgonstans, trött eller inte. rikta dÀrför kritiken mot rÀtt hÄll nÀsta gÄng du ska vifta med ditt studio-elitismfinger. och det hjÀlper heller inte med nya krafttag dÀr du, carl eller lilleman försöker hÀvda motsattsen eller med undertoner pÄpeka hur mycket ni ogillar mig och mina uttalande ... jag gillar inte er heller, kÀns det bÀttre nu? till admin: dirigera era eventuella Äsikter till min pm lÄda om detta inlÀgg enligt er strider mot nÄgon regel.
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 AngÄende tÀvlingsform sÄ var kravet 30 sekunder intro, det som vÀcker mest intresse för lÄten. Du har redan sagt och motvierat (bra bra) din Äsikt, och lite trist att det blev en debatt om den saken. Kraven kanske ses som luddiga, men jag tycker de Àr enkla. Mycket subjektivt, vill man bedömma musikerns förmÄga att förmedla en kÀnsla som varar i en lÄt, rösta för det, tycker man att det lÄter kul, kan man rösta för det. Hela idéen Àr ju att man skall rösta pÄ det mest intressanta bidraget, se reglerna. Introdefintionen kommer av att det skall vara början pÄ en lÄt, inget annat. om carl_b hadde tonat ner sin stingslighet och placerat sin rumpa pÄ ruta ett sÄ hadde denna diskution alldrig uppstÄtt. vad det gÀller motivation för sina uttalande sÄ kan dom inget annat Àn bli luddiga nÀr tÀvlingsdirektiven Àr luddiga, det begriper vÀll vem som helst? att jag sedan ska bli utsatt för omogna pÄhopp "pÄ grund av just luddighet" dÀr det sÀgs att min Äsikt vÀger mindre eller Àr helt ovÀrdig bara för att jag inte bidrar med ett allster Àr Àn mer fjolligt. och det Àr ju lÀmpligt att introdefinitionen uppenbarar sig nu, bÀttre sent Àn alldrig? till admin: dirigera era eventuella Äsikter till min pm lÄda om detta inlÀgg enligt er strider mot nÄgon regel.
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 AngÄende attityd, sÄ Àr det din jag tycker Àr konstig. FÄr man inte tÀvla för att det Àr skoj, vad Àr dÄ meningen med att tÀvla. Alla kan inte vinna, och dÀrmed borde det logiska sinnet sÀga: Jag Àr inte bÀst, altsÄ stÀller jag inte upp, för jag kan inte vinna. Men de flesta hÀr stÀller upp för skoj skull. De vet att inte alla kan vinna, en del kanske misstÀnkte att deras bidrag inte alls skulle funka. Men de deltar ÀndÄ, de vill göra nÄgot som andra kan njuta av eller skratta Ät. Oavsett om det Àr ett bidrag i en tÀvling eller en demogallupp. Och det tycker att det Àr roligt. De flesta bidrag Àr troligen inte tÀnkta som nÄgot att skicka in till skivbolag, utan mer som nÄgot skoj, en utmaning i den grÄa vardagen. Att försöka göra nÄgot inom en begrÀnsad tidsrymd som skall uppfylla vissa kriterier, och dessutom Àr nÄgot man tycker om att göra. du mÄste ha knaprat rohypnol, för denna text gör inget som helst logiskt intryck pÄ mig. sedan nÀr har jag tillnÀrmat mig ett uttalande dÀr jag har pÄstÄtt att jag ogillar att folk tÀvlar för att dom sjÀlv vill, eller gillar det? och för guds skull, kom inte och hÀvda att jag med nÄgon sÄkallad underton skulle ha pÄpekat detta nÄgonstans. och ja, jag ursÀktar mitt uttalande om rohypnol och pussar neko pÄ kinden och sÀger "förlÄt" ... tyckte bara att ordet passade i meningen. till admin: dirigera era eventuella Äsikter till min pm lÄda om detta inlÀgg enligt er strider mot nÄgon regel.
Plus o Minus Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 Jag tycker att det Àr roligt att sÄ mÄnga intresserat sig för att delta och komma med idéer till denna festival/tÀvling och kommande. Förslag och konstruktiv kritik kan man bygga mycket pÄ. Man kan rÀtta till sina misstag, omotiverad negativ kritik Àr svÄr att placera och det Àr svÄrt att veta vad man skall göra för fixa problemet. SÄ om tÀvlingarna hÀr inte passar dig, delta inte (som du sjÀlv sa) utan sök dig till seriösare tÀvlingar med riktiga priser (vinna pengar/program/hÄrdvara etc). Men om du kÀnner för att göra nÄgot för att det Àr skoj, Àr du mycket vÀlkommen hit. att min omotiverade kritik skulle ha nÄgot att göra med mig och mina eventuella inhopp i en studiotÀvling finner jag vÀldigt difusa dÄ jag alldrig har hÀvdat att jag inte vill medverka eller medverka. denna difusa samhörighet uppstog förmodligen i en post som calle eller lillviktor vÀdrade sina Äsikter i, vilken jag varken orkar leta upp eller stÄ till svars för. till admin: dirigera era eventuella Äsikter till min pm lÄda om detta inlÀgg enligt er strider mot nÄgon regel.
Carl_B Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 om carl_b hadde tonat ner sin stingslighet och placerat sin rumpa pĂ„ ruta ett sĂ„ hadde denna diskution alldrig uppstĂ„tt. đ nu vet ja inte vad du pratar om... tror inte Ă€ns du vet det faktiskt. kan du vara snĂ€ll och förklara vad jag sa för nĂ„got fel?
Neko Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Tror att du redan sett det, men han har lagt av. Helt. Avslutat kontot.
hackeman Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Tror att du redan sett det, men han har lagt av. Helt. Avslutat kontot. ...med risk för att dyka upp igen under annan pseudonym. đ
Neko Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 (redigerat) Sant, men om man sjĂ€lv vĂ€ljer att hoppa av ett forum, Ă€r det vĂ€l rĂ€tt troligt att man inte kommer tillbaka. Eller? đ EDIT: Viss skillnad om man blir kickad och gillar forumet, dĂ„ kan man ju nĂ€stan vara sĂ€ker pĂ„ att han/hon kommer tillbaka. Redigerat 8 juni 2004 av Neko
Carl_B Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Sant, men om man sjĂ€lv vĂ€ljer att hoppa av ett forum, Ă€r det vĂ€l rĂ€tt troligt att man inte kommer tillbaka. Eller? đ EDIT: Viss skillnad om man blir kickad och gillar forumet, dĂ„ kan man ju nĂ€stan vara sĂ€ker pĂ„ att han/hon kommer tillbaka. kom o tĂ€nka pĂ„ en sak... kanske ska höra med Olsberg o be han matcha IPnummer... kanske va nĂ„n annan som "lĂ„nade" AB's konto... man vet ju aldrig med autoinloggnings-funktionen...
djonas Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Jag vĂ€nder mig till AB i hopp om att du fortfarande finns kvar för att lĂ€sa detta inlĂ€gg. đ Du mĂ„ste ha klart för dig följande; att det i varje enskild komposition och musikstil alltid finns nĂ„got bra att hĂ€mta. Detta lovar jag dig!! Man mĂ„ste bara ta sig tid att lyssna, lyssna, lyssna!!! Det perfekta ljudet existerar inte, bara det personliga likvĂ€l som den perfekta musikstilen existerar inte, bara den personliga. đ Med detta menar jag att om man som du bara slĂ€nger ur sig en negativ kommentar utan att motivera varför sĂ„ Ă€r det vĂ€ldigt stor risk att folk tar det personligt. đ Jag hoppas att du tar med dig nĂ„got av all denna massiva anstormning frĂ„n forumets medlemmar angĂ„ende dina inlĂ€gg om du nu vĂ€ljer att lĂ€mna forumet för nĂ„got annat. đ Hammagrella sa en mkt bra sak; "alltsĂ„ om man förvĂ€ntar sig att andra skall ladda ner och lyssna och bedöma ens alster, sĂ„ bör man ocksĂ„ ta sig tid att göra detsamma för andra". đ Det jag vill sĂ€ga, med detta citat, Ă€r att eftersom du precis som jag inte Ă€r nĂ„gon monsterrecensent pĂ„ forumet sĂ„ mĂ„ste du helt ta det lite lugnt med kommentarerna eftersom du annars lĂ€tt kan missförstĂ„s om du inte tydligt klargör det du vill ha sagt. Ingenting hĂ€r i vĂ€rlden kan blir bĂ€ttre utan förĂ€ndring, endast stagnera eller om möjligt försĂ€mras. Detta forum skapades med, vad jag förmodar, syftet att med förĂ€ndring möjliggöra en förbĂ€ttring för dess medlemmar i sĂ€ttet att förhĂ„lla sig till sin egen musik men framför allt ocksĂ„ till andras musik. Det enda jag tycker att du lyckats Ă„stadkomma hĂ€r Ă€r stagnation genom att sprida negativ energi pĂ„ forumet, trist. đ Ciao!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.