Jump to content
Annons

Three word story!


Overkill

Recommended Posts

Annons
  • Svar 926
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Idag på morgonen lirade jag gura men morsan tyckte att min gura, byggd av fura, lät för mycket utan förstärkare, därför borrade hon hål i stekpannan och i väggen bredvid. Grannen blev jättearg! Sen hämtade hon sin man så de kunde koka grannens morsa på en lastbil med grymma flames på, utan nån som jag med keps i närheten. Varför det blev så kunde varken Pazo eller Grahn greppa men gentlemannen Lynxo kyssst Overkill på näsan och sen fick han utlösning, av en kaktus, men det gjorde inte så ont som att bli våldtagen av Christofer med hans skägg som stack i min klyfta mellan ölen på bordet som jag hade bak i stjärten. Men jag ville dricka en fanta som steg upp i halsen på Lynxo som låg på stranden och solade med tanter som hade stora rullstolar och löständer och lekte med Lynxos katter men då kom Overkill och satte punkt för Lynxos rullstol som gled ner från bussen och ner i vattnet. Jag laddade för gigget på ålderdomshemmet med en bira och lite knark som jag fick med mina löständer när jag köpte de på månen nån gång före jorden skapades med en skopa sand och lite lera. Sen kom flera töntar från forumet och gav Lynxo lite lera att gå och diska med men det sket sig i vasken och Gud grät, för utan lera kunde inte Lynxo ha lerkrig mot sig själv och elakingen Christofer som har långt skägg och är tjatig. Sen kom Overkill och sköt Christofer ner i vattnet där han förblödde. Med en fisk som piratkopierat Cubase, men en pizza och en morot, med lite dressing och lemonad. Fjärran hette Pazos syster inte. Faktum är att Pazo är ett stekt ägg dolt under hemska röda, saftiga rödbetor; ljuvligt doftande rotfrukter. Leo gillar doften, speciellt de gröna, men inte de blåa därför att dom påminde om Grahns högra skinka utanför en biltvätt, nypolerade och fina.

sen kom Gud och sniffade på en gammal tant som gillade att raketost och svängrum. En bil körde plockandes röda betor och en buss med en morot och lite kaffe när plötsligt ett hockeylag kom gåendes nynnandes på "We will fuck you!".

Lastbilen med grymma hockeyfans började att skälla som små hätila ragulper på en lördags kväll i Juli. Katten hade druckit så få bärs att han knappt kunde spinna. Katten också! Istället så började han dricka gin i sin rullstol. Blä, sa katten. och rullade vidare. Ginen smakade konstigt. Lynxo körde 190, full som ett stekt ägg men han hörde inte den skrikande damen som gick över vägen. Hon blev hög som ett hus, hon knarkade med Lynxo, sen blev hon överkörd av Christofer när han onanerade samtidigt. De landade en klump sperma på Lynxos öga när han knivhögg Christofer. Efter det dansar råttorna på köksbordet med lynxos öga.

Under tiden på...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...