Jump to content
Annons

Bra gitarrsite!

Recommended Posts

bill (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kolla in denna site om du Àr det minsta intresserad av akustisk gitarr.

http://www.mollberg.se

Siten Àr pÄ engelska men killen Àr svensk. Ladda ner hans "Chord Buddy" helt gratis och köp lÄtar i PDF-format frÄn 1 euro!

Redigerat av bill
Annons
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

NÄja, virusmarketing lkallar vi detta. Eller SPAM. Hursomhelst. om chordbuddy fungerar OK, förlÄter vi dig. Annars kommer vi hem till dig och kastar kakkablöjor pÄ din dörr.

bill (oregistrerad)
Postat
NÄja, virusmarketing lkallar vi detta. Eller SPAM. Hursomhelst. om chordbuddy fungerar OK, förlÄter vi dig. Annars kommer vi hem till dig och kastar kakkablöjor pÄ din dörr.

Fullt sÄ kritiska behöver ni vÀl inte vara för att man tipsar om en kompis hemsida. Siten Àr ju faktiskt ganska bra...

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

FörlÄt.

Postat (redigerat)

kolla Àven in denna: http://www.klassiskgitarr.com

Jag har anvÀnt nÄgra av styckena som finns pÄ Mollbergs sida i undervisningssyfte, riktigt strÄlande musik och vÀldigt bra uttÀnkt. FÄniga hÀrk-kommentarer förresten.

Redigerat av steflund
Postat

Tackar för tipset! För mig Àr sÄnt alltid vÀlkommet.

Postat
Fullt sÄ kritiska behöver ni vÀl inte vara för att man tipsar om en kompis hemsida. Siten Àr ju faktiskt ganska bra...

förlÄt.

jag rÄkade bara fÄ intrycket att du registrerat dig för att göra reklam och uppmana forumets besökare att köpa produkter.

bill (oregistrerad)
Postat

Det Àr lugnt:-)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.