Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur tusan får man tag i en lokal för musikproduktion? Jag har inga stora krav. Det får gärna vara under marken (i många fall är det till och med en fördel), det behöver inte vara väldigt stort och det gör inget om det är en bit från staden. Hur hittar jag en lokal som lämpar sig för musikproduktion i Stockholm?

Jag har letat som en galning, men allt är så stort och dyrt.

Vet någon hur man kan gå till väga?

Annons
Postat

Det finns ju massvis av fastighetsägare och det är långt ifrån alla som annonserar ut sina lediga lokaler. Ta kontakt med fastighetsägare i det område du är mest intresserad av. Och välj bort de lokaler som angränsar till bostäder.

Postat

Ja, det är väl det enda sättet, antar jag. Funderar på att själv sätta in lite sökes-annonser också. Kanske i områden där jag vet att det finns mycket tomma lokaler.

Livet är så svårt 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.