Jump to content
Annons

Arete - Trädkrona

Utslag:  

3 röster

1. 1. Utslag:

• 1 - Skitdåligt. Helt enkelt äckligt dåligt!
      0
    • 2 - Rätt dåligt, finns väl nåt litet element som håller
      0
    • 3 - Hyggligt, några grejor funkar, några är dåliga
      0
    • 4 - Rätt fint, några grejor som drar ner betyget
      2
    • 5 - Görgott, lite småfixar vore bra men jag diggar den!
      0

Recommended Posts

* LÅTNAMN:Trädkrona

* ARTIST/GRUPP: Arete

* GENRE: Electro

* LÅTLÄNGD: 3:21

* ALLT: Mattias Andersson

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 4MÄGABAJT

* STATUS:Nästan färdig

* LÅTLÄNK:

Pillar vidare i live, nu börjar jag komma mot att kunna göra något vettigt :-) fortsätter med teman från naturen, denna gång är det trädkronan som får sig en duvning. Nu börjar live göra som jag vill iaf :-)

Den sitter fint i mina öron, lekfull och mysig. Men hur ligger mixen egentligen? Allt är mixat i lurar, så jag har ingen riktig koll.

Dela på andra sajter

Annons
starboy (oregistrerad)

Tjena,

Mixen funkar fint i mina lurar.

Du har en del noise-grejer som är väldigt hårt pannade höger/vänster, vilket jag tycker ger ett splittrat uttryck, åtminstone när man lyssnar i lurar.

Snyggt jobb annars.

/cheers

Dela på andra sajter

Lite otajt eller??? är det bara experimentellt....skriver medans jag lyssnar....ok, det var bara i början innan det kommer igång.....absolut mixen är det inget fel på i mina öron.....men jag tror jag gillar det du gjort tidigare bättre 😎😆

Dela på andra sajter

Ållrajt, då funkar mixen :-)

@Starboy: Jag gillar dom där panorerade ljuden som ligger utanför men ändå med i mixen :-)

@karl: Ja lite otajt är det, till största delen med vilja, gillar när det inte är så härt maskinellt exakt hela tiden :-) Eller rättare sagt blandningen mellan de två. Ska väl försöka göra lite mer "klassiska" arete-grejor snart, men lättare att göra lite mer "vanlig" musik när man ska lära sig en ny sequencer ;-)

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.