Jump to content
Annons

Arete - Trädkrona


Utslag:  

3 röster

  1. 1. Utslag:

    • 1 - Skitdåligt. Helt enkelt äckligt dåligt!
      0
    • 2 - Rätt dåligt, finns väl nåt litet element som håller
      0
    • 3 - Hyggligt, några grejor funkar, några är dåliga
      0
    • 4 - Rätt fint, några grejor som drar ner betyget
      2
    • 5 - Görgott, lite småfixar vore bra men jag diggar den!
      0


Recommended Posts

* LÅTNAMN:Trädkrona

* ARTIST/GRUPP: Arete

* GENRE: Electro

* LÅTLÄNGD: 3:21

* ALLT: Mattias Andersson

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 4MÄGABAJT

* STATUS:Nästan färdig

* LÅTLÄNK:

Arete - trädkrona

Pillar vidare i live, nu börjar jag komma mot att kunna göra något vettigt :-) fortsätter med teman från naturen, denna gång är det trädkronan som får sig en duvning. Nu börjar live göra som jag vill iaf :-)

Den sitter fint i mina öron, lekfull och mysig. Men hur ligger mixen egentligen? Allt är mixat i lurar, så jag har ingen riktig koll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
starboy (oregistrerad)

Tjena,

Mixen funkar fint i mina lurar.

Du har en del noise-grejer som är väldigt hårt pannade höger/vänster, vilket jag tycker ger ett splittrat uttryck, åtminstone när man lyssnar i lurar.

Snyggt jobb annars.

/cheers

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite otajt eller??? är det bara experimentellt....skriver medans jag lyssnar....ok, det var bara i början innan det kommer igång.....absolut mixen är det inget fel på i mina öron.....men jag tror jag gillar det du gjort tidigare bättre 😎😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ållrajt, då funkar mixen :-)

@Starboy: Jag gillar dom där panorerade ljuden som ligger utanför men ändå med i mixen :-)

@karl: Ja lite otajt är det, till största delen med vilja, gillar när det inte är så härt maskinellt exakt hela tiden :-) Eller rättare sagt blandningen mellan de två. Ska väl försöka göra lite mer "klassiska" arete-grejor snart, men lättare att göra lite mer "vanlig" musik när man ska lära sig en ny sequencer ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...