Jump to content
Annons

LekLådan


Recommended Posts

LÅTNAMN:LekLådan

ARTIST/GRUPP:Lådan(ThomasJ)

GENRE: elektronika

LÅTLÄNGD: ca 3 min

KOMPOSITÖR:Lådan(ThomasJ)

PRODUCENT:Lådan(ThomasJ)

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: Mp3

STATUS: Skiss/färdig låt

Låtlänk

Ett lite spår som jag lekteihiop i demot av Acid. Vissa ljud är egna medans andra är freeloops

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

lyssnar medan jag skriver...

sjysst basloop, men sista delen i "stycket" klarar inte av att spelas själv, man hör att nått inte stämmer då... den funkar dock när trummora kommer in...

Hehehe roliga röster!

jag gillar soundet... soft...bra rhodes kankse skulle kunna innehålla lite mer. jag köper inte riktigt det dära dataljudet som låter i bakgrunden emmelanåt...

Bra gjort det här, men jag ser det inte riktigt som klart än... det kan hända mer... du har "etapperna" av trummor klara, men jag tror det behövs lite flera breaks speciellt där basen lugnar sig lite, den kör ju på från början till slut... o kankse nån lead som fungerar som röd tråd genom låten... Nu är det mest basen som står för den uppgiften, vilket i längden kan bli lite enformigt...

som sagt bra gjort.. jag gillar känslan... lite chillout lounge style ala martini...

peace!

Link to comment
Dela på andra sajter

starboy (oregistrerad)

Tjaba,

Schysst sound du fått till här. Skulle nog vilja ha lite bättre tryck i trumpaketet.

Basen är lite luddig i kanterna också.

Låten passar bra som bakgrundsmusik. För att den ska stå mer på egna ben skulle något mer definierat tema behövas, nån hook.

Men bra på det stora hela. Det är bara att köra på.

/cheers

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...