Diwic Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 http://www.helgo.net/gavel/matte/mattemusik.html Rätt kul om ni frågar mig 😱
AndyPandy Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 Jag minns min tid på teknis. Brr. Trots det: förvånansvärt bra musik, även om melodierna känns stulna. Känns som Trazan & Banarne för teknologer.
Diwic Postat 26 mars 2006 Trådstartare Postat 26 mars 2006 Trots det: förvånansvärt bra musik, även om melodierna känns stulna. Känns som Trazan & Banarne för teknologer. Vissa av melodierna är ju stulna (differentialnotationen - bra vibrationer, t ex) medan andra inte är det. Håller med om Trazan & Banarne!
Vallhagen Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 förvånansvärt bra musik, Jag är inte helt förvånad faktiskt. Det finns en jämra massa kvalitativt artisteri i studentkorridorerna. Jag är en rätt stor spex-fan. men ... vi äro cosecanter ... brr 😱 Cauchy-Schwartzen... genial 🤪
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.