Jump to content
Annons

Kemal - Himelen var blå


Recommended Posts

LÅTNAMN: Himelen var blå

ARTIST/GRUPP: Kemal

GENRE: HipHop

LÅTLÄNGD: 2.44

KOMPOSITÖR: Kemal

EV. MEDVERKANDE: Fulleffect production

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 3,73 MB

STATUS: klart 100%

Släpper i förväg låten från kommande albumet. Skulle vart kul om ni droppa kritik tack

MVH

Kemal

Kemal_Himelen_var_bl_1.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

inte dumt. härlig refräng

En känsla av att åka runt i en 10 år gamla BMW, som doftar lite wunderbaum Men det händer inte så mycket, men det kanske är så livet är.

ska bli kul att höra mer från plattan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, inget ont menat men är det orup-glenmark-strömstdet som gjort beatet? Lät som om det skulle kunna va ett intro till en låt med Eva Dahlgren eller va heter hon.. himlen runt hörnet... Måste säga att soundet inte tilltalar mig 🙂

Men smaken är ju som baken! o nej, det händer inte så mycket. Refrängen är la rätt go men vers 1 är ju så lång, man vill ju att det ska hända något, beatet bara flöjtar på. Sen hade jag nog velat ha lite fetare virvel.

Svårt att säga så mycket om det hela... Jo, kanske är det att padden ligger så krämad i ljudbilden som gör att det blir lite långdraget.

Skulle va kul att höra era andra låtar.

Bryt nu inte ihop för dessa bistra rader, det bara var inte min grej det här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det låter jättebra men rappen kunde vara lite tajtare..men ändå fri...alltså vad jag menar är att ta bort texten och rappa utan att läsa det samtidigt..ta nu inte illa upp..och jag kanske har helt fel..men läser man text samtidigt som man sjunger eller rappar är det lätt att man kommer in i en uppläsningsfas eller vad man nu ska kalla det....Det är dock bara vissa partier som låter så i låten...annars låter det kanon...lycka till!..riktigt bra ref oxå...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...