Jump to content
Annons

Stranger - Going home (from Dreamhack)


Jaowell  

6 röster

  1. 1. Jaowell

    • Love it!
      0
    • Mmmm!
      1
    • Helt ok...
      3
    • Njae...
      1
    • Värdelös!
      0


Recommended Posts

Ok, som följer:

  • Låtnamn: Going home (from Dreamhack)
  • Artist/Grupp: Jag (Stranger)
  • Genre: Lugn pop ballad?
  • Låtlängd: 2:50
  • Kompositör/Producent: Jag
  • Inspelningsår: Hösten 2002
  • Format: mp3
  • Storlek: 3,25 MB

Låtlänk: Från www.scene.org

Bara tänkte lägga upp en låt. Följande kan vara bra att ha i bakhuvét:

Stranger? Det är vad jag kallat mig sen 12 år tillbaka vad det gäller datorfronten. Höll även på mycket med tracker programmen på amigan och sedan Fasttracker på PC.

Låten:

Trummor är keyboard trummor. Jag är värdelös på att programmera dom bra, även om jag övar för jämnan med DFH numer. Jag är keyboardist, och har lärt mig lite gitarr dom senaste 2-3 åren. Gitarrspelandet och ljudet hade låtit bättre idag, därmed inte sagt att jag inte vill ha kritik. Är ju alltid på jakt efter det ultimata ljudet =) Sången har jag lagt här hemma, med massa effekt på. Allt annat är keyboarden, också spelad "live" av mig.

Bandet: Spelar inte sådan här musik, utan pop/rock till hårdrock beroende på under vilket namn vi spelar =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har ni problem med länken, så prova den här. Då får ni själva välja vilken låt ni vill lyssna på. Det är låt nummer ett (var första bidraget som lämnades in).

Annars så ska det fungera att högerklicka och välja spara som på länken ovan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte först..aallrajt..Jonte bara skojade när han skrev att han inte gillar electronica :rolleyes: trodde nämligen att det skulle smattra igång en fet kick efter stråk-pad-introt... :rolleyes:

Med lite mer EQ tweaks skulle det här kunna bli skönt..