Pazo Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 HÖRRÖ DU PAZO, haru svalt trumpallen elle? WTF!?! Sen när fick du tillstånd att prata? 🥰
Pico Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 HÖRRÖ DU PAZO, haru svalt trumpallen elle? WTF!?! Sen när fick du tillstånd att prata? 🥰 När du stoppade pallen i halsen så blev det rätt tyst, van o höra en massa gnäll, därför öppnade jag munnen... tillstånd eller ej kändes ointressant!
Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 "Ibland, så känner jag mig så ensam..." du kan ju alltid slå mig en singnal 🥰
Pazo Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 HÖRRÖ DU PAZO, haru svalt trumpallen elle? WTF!?! Sen när fick du tillstånd att prata? 🥰 När du stoppade pallen i halsen så blev det rätt tyst, van o höra en massa gnäll, därför öppnade jag munnen... tillstånd eller ej kändes ointressant! Okey. Roligt detdähr... Men ha det bra!!
Dark Of Light Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 "Ibland, så känner jag mig så ensam..." På min saaadel... (Gote på fiol)..
Pico Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 HÖRRÖ DU PAZO, haru svalt trumpallen elle? WTF!?! Sen när fick du tillstånd att prata? 🥰 När du stoppade pallen i halsen så blev det rätt tyst, van o höra en massa gnäll, därför öppnade jag munnen... tillstånd eller ej kändes ointressant! Okey. Roligt detdähr... Men ha det bra!! Ni blir duktiga på språk... Det är Teknisk Lyrik du pluggar va?
Pazo Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 HÖRRÖ DU PAZO, haru svalt trumpallen elle? WTF!?! Sen när fick du tillstånd att prata? 🥰 När du stoppade pallen i halsen så blev det rätt tyst, van o höra en massa gnäll, därför öppnade jag munnen... tillstånd eller ej kändes ointressant! Okey. Roligt detdähr... Men ha det bra!! Ni blir duktiga på språk... Det är Teknisk Lyrik du pluggar va? Bättre än komvux iaf...
Pico Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 HÖRRÖ DU PAZO, haru svalt trumpallen elle? WTF!?! Sen när fick du tillstånd att prata? 🥰 När du stoppade pallen i halsen så blev det rätt tyst, van o höra en massa gnäll, därför öppnade jag munnen... tillstånd eller ej kändes ointressant! Okey. Roligt detdähr... Men ha det bra!! Ni blir duktiga på språk... Det är Teknisk Lyrik du pluggar va? Bättre än komvux iaf... Du är ju inkompatibel med verkligheten... 🥰
Pico Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Så, lugnt och skönt blev det här... tråden är återigen vår! 🥰
Pazo Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 HÖRRÖ DU PAZO, haru svalt trumpallen elle? WTF!?! Sen när fick du tillstånd att prata? 🥰 När du stoppade pallen i halsen så blev det rätt tyst, van o höra en massa gnäll, därför öppnade jag munnen... tillstånd eller ej kändes ointressant! Okey. Roligt detdähr... Men ha det bra!! Ni blir duktiga på språk... Det är Teknisk Lyrik du pluggar va? Bättre än komvux iaf... Du är ju inkompatibel med verkligheten... 🥰 HAHAHAHA!!!! 🥰
Dark Of Light Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 🥰 Såja flickor, nu tar vi det lungt, det är snart måndag igen.. 🥰
Pazo Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 🥰 Såja flickor, nu tar vi det lungt, det är snart måndag igen.. 🥰 🥰 Ledig i två veckor nu!... dock måste jag plugga sönder 😠
Dark Of Light Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Så, lugnt och skönt blev det här... tråden är återigen vår! 🥰 AAH! Master of manipulation you... 🥰
Dark Of Light Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 🥰 Såja flickor, nu tar vi det lungt, det är snart måndag igen.. 🥰 😠 Ledig i två veckor nu!... dock måste jag plugga sönder 😠 Äsch, inte då! På måndag du tar och skaffar dig en schysst femtonåring eller två, ett gäng pils, sprit och röka och börjar ett 14 dagars journey from here to hell and back again ok? 🥰
Recommended Posts