Micke Lid (oregistrerad) Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 hej jag har problem med min sy77 de är så att ljudet låser sig el va man ska säga??? den tjuter!! de jag undrar är om jag kan göra nåt åt det själv!!! lämna in den är ju lika dyrt som å köpa en ny:) en kille sa att jag skulle göra rent kretskortet och kanske spruta på kontaktspray???? kan de verkligen stämma!! är de inte väligt känsligt å pilla på kretsen?? Micke
godhead Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 hörru???? e du ny här????? eller varför skriver du så många frågetecken och utropstecken????!!!!! 🙂 i vilket fall 😎 vad du kan göra är att skruva upp synthen och rengöra det som sitter under klaviaturen. du får troligtvis skruva loss klaviaturen också. har antagligen fastat en del skit där under åren. lite elektronikspray skadar heller aldrig att spraya dit. det borde finnas servicemanualer för just den synthen någonstans på nätet.
Micke Lid (oregistrerad) Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 ja är väl relativt ny här:) tecknen kommer av bara farten:)men du ska ha mycket tack för ditt svar! ska genast kolla upp de! ska kolla igenom om jag hittar nån service man. som du sa! men ska göra ett försök med att göra ren den! tack ska du ha iaf! Micke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.