Yohill (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Har ett Digi001 till mitt PT 6.1 på min PC. Har ingen Wrapper å inga pengar till en heller så jag vill ha gratis instrument jag kan använda... Kan jag bara ha RTAS? Söker lite Rhods, Hammon, Flygel mm mm Hälp!
FredrikS Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Kolla in rubriken: Gratis pluggar till Pro Tools! Ja du kan bara ha RTAS, AS finns men de är ej i real-tid.
IDF Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Har ett Digi001 till mitt PT 6.1 på min PC. Har ingen Wrapper å inga pengar till en heller så jag vill ha gratis instrument jag kan använda... Kan jag bara ha RTAS? Söker lite Rhods, Hammon, Flygel mm mm Hälp! jag kör mitt elektrik piano o PT 6.4 funkar skitbra,bara att ep är sjukt tunga instrument, så det tar tid att ladda och är tungt att spela in..cpu:t skjuter i höjden direkt..🙂 iofs har jag bara 400mhz på min g4a.. tror native instruments gjort det.. fast de tär ganska dyrt om jag inte misstar mig.. schyssta rhodes iaf!! Jonas Idf
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.