wacky Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Hallå! Är det någon som har erfarenhet av Mackie 8-bus bord? Jag undrar bara hur man kopplar mix b:n så att det fungerar? Går det att använda talkback micken till mix b lyssningen? För jag får det inte att fungera... Jag har kopplat 2 st telesladdar ut från mix b jacken in i line in på en powerplay hörlursstärk. Men det går inte att prata via talkbacken till den? Ska det vara så, att det bara går att ställa en separat hörlursmix men inte kommunicera via talkback? 😕 Hjälp?!!
osiris Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Hmm... vi har ett sånt bord på skolan... och hur fan är det kopplat där egentligen... tror att det går en sladd från "phones" utgången till en hörlursstärkare... och så har vi assignat Mix B till Phones... och talkbacken är assignad till phones också... Jag tror det är så... kan kolla hur det är imorgon... om inte nån annan vet förstås 😕
wacky Postat 19 februari 2006 Trådstartare Postat 19 februari 2006 Tackar! Nu tror jag att jag förstår. Det stämmer!! Thanks man!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.