dbd Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 LÅTNAMN: Nej. ARTIST/GRUPP: Cryo (DBD) GENRE: Basdrivna breakbeats LÅTLÄNGD: 8.14 KOMPOSITÖR: Patric Siech PRODUCENT: Patric Siech EV. MEDVERKANDE: Daniels polare på gitarr. INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: MP3000™ STORLEK: 7.54 MB LÅTLÄNK: Ladda hem - Streama Lite breakbeats av den nya skolan. Som vanligt är alla synpunkter och kommentarer välkommna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Attans bra ljud. Musik som skulle behöva ett dansgolv för att komma till sin rätt. 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Definitvt dansant, men funkar även som bakgrund till det jag gör nu... pluggar >_<. Låter jäkligt bra, får 80talsvibbar av detta... 😉 Grejt arbete. Inget att klaga på mer än att den är rätt enformig, men om det skall dansas till eller ligga som bakgrund, så kan det kvitta. 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 (edited) Det här gillade jag ordentligt..men ett par rhodes 7-or skulle vara trevligt..o sen ett illtjutande Tom Jones-wail... aaaaiiiiiiiiiieeee...come get my Funky juice..uuhh!!!! ..det här svänger fett. den här sparar vi.. 😉 /D Edited May 23, 2004 by demoniqus Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted May 23, 2004 Author Report Share Posted May 23, 2004 Man tackar och bugar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hans-erik Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 S*tan va bra! Riktigt coolt beat. Lyssnar med lurar, värsta trycket. Runt 4.30 ställer jag mig upp och skakar loss. Höj guran! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Den har inget på en demo-sida att göra. En 5:a förstås. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrik Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Trevligt gung och krämiga beats! Fint som nyöppnat snus 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Trevligt gung och krämiga beats! Fint som nyöppnat snus 😆 Bättre, eftersom snus är förbannat äckligt. 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts