Nexustwins Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Kopplade stereon till datorn för att testa om det blev bĂ€ttre ljud pĂ„ en lĂ„t, i gĂ„r eftermiddag efter som jag dĂ„ rĂ„kade koppla runt signalen ficka jag fram coola ljud och gjorde ett ljudpack pĂ„ ca 70 ljud. đ Datorns hörlurs utgĂ„ng till stereons mic ingĂ„ng och stereons hörlurs utgĂ„ng till datorns mic ingĂ„ng.DĂ„ blir det sĂ„hĂ€r. Your browser does not support the HTML5 audio tag - Trummorna Ă€r ej vĂ„ra egna med resten Ă€r egenskapat đ± Ljudpack! (71 ljud / ca 30 mb (12,5 packat)) OBS! - Ljuden Ă€r vĂ€ldigt hĂ„rda och vi ansvara inte för nĂ„gra sprĂ€ngda steroanlĂ€ggningar! Redigerat 10 februari 2006 av xdjs
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 lyysande đ± sköna ljud, tackar sebbe đ // Eken
Pluffo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Datorns hörlurs utgĂ„ng till stereons mic ingĂ„ng och stereons hörlurs utgĂ„ng till datorns mic ingĂ„ng.DĂ„ blir det sĂ„hĂ€r. Jag vĂ„gar inte lyssna đ±
tbruce Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ahahahahah, jag brukade ha kul med sĂ„nt hĂ€r pĂ„ min gamla skola, dĂ€r fanns massa datorhögtalare som gjorde vĂ€ldigt skojiga ljud nĂ€r man kopplade runt dom. Och sĂ„ kunde man styra tonen med volymkontrollen. đł Folk blev ganska galna pĂ„ det dĂ€r. đ
Dj_Sound Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 lyysande đł sköna ljud, tackar sebbe đ // Eken đ JassĂ„ sĂ„ jag fĂ„r inget tack dĂ„?
Dj_Sound Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ahahahahah, jag brukade ha kul med sĂ„nt hĂ€r pĂ„ min gamla skola, dĂ€r fanns massa datorhögtalare som gjorde vĂ€ldigt skojiga ljud nĂ€r man kopplade runt dom. Och sĂ„ kunde man styra tonen med volymkontrollen. đł Folk blev ganska galna pĂ„ det dĂ€r. đ Exakt som vi gjorde det Ă€r ganska kul. đ mĂ„nga tycker att orginal ljudet liknar en fjĂ€rt.
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 aahh, sorry, tackar sebbe och rasse förstĂ„s đ menade inget illa đ glömde bara bort //Eken
allansson Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Gillar demo-lĂ„ten... fĂ„r extrema "Flat Beat"-vibbar med Mr. Oizo... har inte kollat ljudpacket Ă€n men jag tankar (fĂ„r snart en 250 gigs hĂ„rddisk sĂ„ jag försöker fylla min nuvarande 80 gigare innan dess)... đ
Cloudsurfer Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 gött med lite fx, letar som en tok men hittar aldrig nÄgra grymma.
Dj_Sound Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Gillar demo-lĂ„ten... fĂ„r extrema "Flat Beat"-vibbar med Mr. Oizo...har inte kollat ljudpacket Ă€n men jag tankar (fĂ„r snart en 250 gigs hĂ„rddisk sĂ„ jag försöker fylla min nuvarande 80 gigare innan dess)... đ HEHE tackar jag gjorde den utan sebbe pĂ„ en halvtimma
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.