Martine Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 När jag trycker på rec knappen på inspelningsprogrammet (exemplet är från Sound Forge 7.0) så kommer det upp ett varningsfönster där det står "The 'Juli@ Ch12' recording device does not support more of the current parameters (sample rate, number of channels or bits per second". Det kommer ljud i högtalarna när jag spelar men går itne att spela in. jag har testat i några olika program och får samma resultat fast lite olika varningstexter. Jag har också testat att kopla till både den digitala de analoga ingångarna och ändrat på alla inställningar jag kan komma på.... Är det nån som vet vad jag ska göra? 🤪🙂 tack på förhand MVH//Martin
EkenMusiX Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 hmm.. jag har oxå ESI juli@ ,, men inga probs,.. sorry, kan inte hjälpa så mcket 🙁 lycka till! 🙂
Martine Postat 6 februari 2006 Trådstartare Postat 6 februari 2006 okej. tack i alla fall kan det bero på hur kraftfull dator man har? den som jag sitter på är inte den nyaste nämligen...
johahl Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Har du öppnat juli@ kontrollpanelen som finns nere vid klockan och kollat så att sample raten står på auto? Det är det första jag kommer att tänka på när jag läser texten.
Martine Postat 6 februari 2006 Trådstartare Postat 6 februari 2006 Det borde jag verkligen ha testat... tror det i alla fall... ska kolla om det funkar!
Martine Postat 6 februari 2006 Trådstartare Postat 6 februari 2006 nix pix... det funka inte. tack ändå
nurfen Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hej! Testa det här 😉 Glid in på Preferences > Audio-fliken och välj ASIO i rull-listen.
Martine Postat 13 februari 2006 Trådstartare Postat 13 februari 2006 Var gör jag det nånstans? hittar inga såna menyer....
Martine Postat 13 februari 2006 Trådstartare Postat 13 februari 2006 Preferences hittar du i Options-menyn Jo men där finns ingen audioflik 🙂 bara en som heteer wave och där går det inte att välja ASIO i rull-listan
Martine Postat 13 februari 2006 Trådstartare Postat 13 februari 2006 Finns det ingen spela-in-alla-ljud-som-spelas-upp-inställning för jag hör ju ljuden i lurarna....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.