Mavve Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 (redigerat) Tjena ! Ja är väldigt ny till detta forum (visste inte att det fanns). hur som helst så undrar jag om denna låt ja skapat (väldigt udda Melodic/trance/house) är rätt mixad/mastrad/prodad och kan skickas för signing? Obs. Jag tänker ta bort vocalsen Sen om ni har tips för vilka bolag som tar emot sånt här. jag använde Stereo högtalare , och beyerdynamics dt250 när ja har gjorde denna. Länk : http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=1TWXLCT...9L1IDA7OOW1JF07 Redigerat 27 januari 2006 av Mavve
Piccazzo Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Jag tror inte att du blir " Signad " baserad på bara denna låt. Låten i sig måste nog pressas lite hårdare i mixningen för att den skall verka interessant eller så måste det på en riktigt duktig sångerska. I övrigt tycker jag att House essentials Vinyl skriken är irriterande högt mixade. Men det är väl bara skicka iväg och se vad dom säger.
Mavve Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 Hur menar du hårdare i mixingen? Ska ta hand om d från House experience skivan. men i övrigt undrar jag är de bta headroom o så, eftersom jag kan inte mixa =) detta e nåt ja lyckats trycka fram bara
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.