mtornros Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Tool, Franz Ferdinand och Kanye West Àr nu officiellt bokade till Roskilde 2006! Riktigt fin start, har alltid velat se Tool live!!
surikatmamma Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Samma hÀr, har velat se Tool vÀldigt lÀnge och det blev inte bÀttre av att Ozzfest i Stockholm för nÄgra Är sen stÀlldes in nÀr de skulle spela och jag hade biljett... SÄ jag ska definitivt till Roskilde, bestÀmde det i samma stund jag sÄg att Tool skulle komma. Kanye West ska ocksÄ bli kul. Skulle vara kul om Tool Àven drog till Hultsfred eller Arvika i samma veva, dÄ finns det möjlighet att de dem tvÄ gÄnger pÄ en sommar, men det blir dyrt.
djonas Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Fan va nice!! đ TOOL Ă€r ju asgrymma, dĂ„ bĂ€r det av till Roskilde igen dĂ„rĂ„. đ
Murdock Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Ăsch hade inte spelat nĂ„n roll om dom bara bokat dansband för min del. Roskilde Ă€r vĂ€rt varje sekund bara för stĂ€mningen och den otroligt sköna brytningen med allt som har med schemalagd vardag att göra. Sen att dom ju dock alltid har en grym bandlista, som Tool dĂ„ som jag i min ungdomliga enfald valde bort pĂ„ Hultsfred för mĂ„nga Ă„r sen, gör ju bara saken mer sjĂ€lvklar.
giggsy Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Tool live lÄter hÀftigt. För nÄgra Är sen prenumererade jag pÄ Roskilde men nÀr jag inte ens pallrade mig dit förra Äret för att se Stooges lÀr det inte bli nÄt i Är heller.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.