Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tool, Franz Ferdinand och Kanye West är nu officiellt bokade till Roskilde 2006!

Riktigt fin start, har alltid velat se Tool live!!

Annons
Postat

Samma här, har velat se Tool väldigt länge och det blev inte bättre av att Ozzfest i Stockholm för några år sen ställdes in när de skulle spela och jag hade biljett...

Så jag ska definitivt till Roskilde, bestämde det i samma stund jag såg att Tool skulle komma. Kanye West ska också bli kul.

Skulle vara kul om Tool även drog till Hultsfred eller Arvika i samma veva, då finns det möjlighet att de dem två gånger på en sommar, men det blir dyrt.

Postat

Äsch hade inte spelat nån roll om dom bara bokat dansband för min del. Roskilde är värt varje sekund bara för stämningen och den otroligt sköna brytningen med allt som har med schemalagd vardag att göra. Sen att dom ju dock alltid har en grym bandlista, som Tool då som jag i min ungdomliga enfald valde bort på Hultsfred för många år sen, gör ju bara saken mer självklar. :rolleyes:

Postat

Tool live låter häftigt. För några år sen prenumererade jag på Roskilde men när jag inte ens pallrade mig dit förra året för att se Stooges lär det inte bli nåt i år heller. :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.