alacarte (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 M-Audio FIrewire 410 eller Edirol FA-66??? På specen ser dom ut att vara likvärdiga.. Någon som har testat dessa ljukort med Mac? 🙁
Bone Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Här på forumet så har det varit rätt så många trådar uppe de senaste veckorna där folk har haft problem med sina M-audio firewirekort. Jag har ett firewire 410 och det har strulat , och strular fortfarande, rätt så ofta. Jag har tyvärr ingen koll på Edirol FA-66, men någon annan kanske kan hjälpa dig där. Du kan ju koll in dom här trådarna. Firewire Audiophile Firewire Solo Firewire 410 Firewire 410 del 2 kolla slutet på den här tråden. Nu blev ju det här mest gnäll på M-audios firewirekort. Det finns säkert folk som har såna som det funkar klockrent för. Tänkte bara att det kunde vara bra att få se vilka problem folk har med sina M-audio firewirekort.
Hellpig Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Vill bara, lite försynt så därna, påpeka att de flesta av mina problem har varit att skylla på mig själv. Har kanske haft lite otur... men felen har legat hos mig. Jag kan dock tillägga att det här med faran av hotplugging känns lite instabilt men man får väl låta bli att göra det. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.