Egghuvud Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Jag kör med TuneUp Utilities 2006. Perfekt för att Tweeka och rensa sina diskar o s v. Med de automatiska funktionerna så kan man plocka bort det mesta av det där ögongodiset som tar kraft från ens lite slöa dator. http://www.tuneup.de./ Har hört talas om liknande applikationer. Något som slår Tuneup eller? Är det någon som bryr sig om att hålla på och tweeka för hand längre? För var det ju mycket populärt att hålla på och dona med inställningar för att få bättre prestanda. Men den senaste tiden så har man inte hört så mycket om det. Undrar om datorerna är så snabba nu för tiden att det inte längre lönar sig.. eller vad säger ni? 😉
Egghuvud Postat 20 januari 2006 Trådstartare Postat 20 januari 2006 Ingen som kör med Tuneup eller något annat?
Linus Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Faktiskt så har jag testat TuneUp Utilities de 2 senaste veckorna... Smidigt, jovisst! Fast jag vet inte om det är nåt jag behöver till den grad att jag skulle registrera mig... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.