DrHans Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Liten bumpning, det måste ju finnas fler som har nån bild å slänga upp?? Kom igen nu! Skall fixa bild!
Cloudsurfer Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Haha glöm att jag slänger upp en bild på mitt gömställe! Har inte ens vad ni säkert anser som 'riktiga' monitorer 😕
Claes Holmerup Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Haha glöm att jag slänger upp en bild på mitt gömställe! Har inte ens vad ni säkert anser som 'riktiga' monitorer 😮 Fegis! 🙁 Efter bilderna från min röra finns det inget att skämmas för. Jag har visserligen mer än väl godkända monitorer, men röran är det ingen som rår på... 😮
DrHans Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Claes, har du inte gjort det redan så är det dags nu. STÄDA! 😉
Claes Holmerup Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Claes, har du inte gjort det redan så är det dags nu. STÄDA! 😎 😉 Planering är på gång för att stuva om lite, så städningen får faktiskt vänta tills det är dags för flytt av en del och uppmontering av akustikplattor på väl valda ställen...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.