northpaw Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Jag gör musik med Cubase och Reason, med ganska stora mängder samplingar i minnet, och funderar på att bygga ut från 768 MB till 1,5 GB. Kommer jag att märka någon effekt av det, eller är det bortkastade pengar? Det börjar hacka när jag har för många mjukvarusyntar igång samtidigt. Jag har en Apple PowerBook 1GHz Alu 15". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 om din dator inte orkar med så säjer jag köp men det kan vara prossesorn som e felet. nästa gång så kolla hur mucket utav cpu kraften du använder. det här är allt jag kan hjälpa till med för denna gång. chaoo 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 bytta just från 512 till 768 och kan säga att det är märkbara skillnad. men detta är ju på pc så...:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Mer minne? Det börjar hacka när jag har för många mjukvarusyntar igång samtidigt. Mjukvarusynthar belastar mest processorn och du har redan hyffsat med minne så, nej antagligen inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.