blacknightwish Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Någon här som vet hur/vart man gör egna techno låtar. Jag har alltid velat gjort terchno musik, men har aldrig vetat vart/vilket program man använder.. Svara så fort ni kan och gärna med förklarande text så dumhuvet(jag) fattar 😉 kramkram 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Skulle rekommendera Reason, eller FL Studio Båda är jättebra program enligt mig 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
blacknightwish Posted January 9, 2006 Author Share Posted January 9, 2006 (edited) okej tack! Edited January 9, 2006 by blacknightwish Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Jag har pysslat med rason sedan 1.0 . Jag föröker skapa allt slags elektroniskt. För ett tag sedan införskaffade jag mig ableton live och det är underbart. Med VST och allt. Värt att testa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest abnormalbrain Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Rason har jag aldrig hört talas om. Nägot nytt påfund? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloudsurfer Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Rason har jag aldrig hört talas om. Nägot nytt påfund? roligt roligt ha ha. det är ett stavfel på Reason. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexustwins Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Rason har jag aldrig hört talas om. Nägot nytt påfund? roligt roligt ha ha. det är ett stavfel på Reason. Han kanske har en anledning till att han stavade fel 🙂 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts