Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Undrar hur man kan använda detta interface? Är det nå bra?

Nån som har några specs?

Går det att använda istället för tex 192 interfacet?

I så fall, vad behöver jag köpa till för att få ett fungerande pro tools system?

Tack!

Redigerat av onid
Annons
Postat

Misstänker att du sett samma annons som jag, grejen är väl den att det inte är själva interfacen som kostar pengar utan korten till dessa som ska sitta i datorn...så om du inte har säg 70-100 000kr över så är det nog bara att lägga ner....

Postat
Misstänker att du sett samma annons som jag, grejen är väl den att det inte är själva interfacen som kostar pengar utan korten till dessa som ska sitta i datorn...så om du inte har säg 70-100 000kr över så är det nog bara att lägga ner....

hehe, ja jag antar att vi har sett samma annons.

Tack för infot.

Vet inte riktigt vad jag ska köpa för pro tools system.. Digi 002r verkar hetast just nu på min lista.

😱

Postat (redigerat)

Har du kollat in Projectmix I/O och Pro Tools M-Powered. Man får båda för 13 695:- (paketdeal i deras katalog) på www.4sound.se.

Nu har ju jag ingen koll på Pro Tools. Men fick ett sug själv efter jag läste recensionen på Projectmic I/O i senaste studio.

*edit* ändrade från Nu har ju inte jag så stor koll på Pro Tools 😄 För jag har ingen koll.

Redigerat av Bone
Postat
Har du kollat in Projectmix I/O och Pro Tools M-Powered. Man får båda för 13 695:- (paketdeal i deras katalog) på www.4sound.se.

Nu har ju jag ingen koll på Pro Tools. Men fick ett sug själv efter jag läste recensionen på Projectmic I/O i senaste studio.

*edit* ändrade från Nu har ju inte jag så stor koll på Pro Tools 😄 För jag har ingen koll.

Jo, jag har kikat in det där, men jag måste ha antingen LE eller HD system eftersom jag ska använda en Control 24a till det. Och M-powered har ingen support för control 24an..

HD sytemen är ju sååå dyra! 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.