Crownfield Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 hej, Jag började i fel ände... Postade en demo (eller två för att vara exakt) innan jag postade en presentation... Silly me...😆 Här kommer så en liten presentation av vem jag är. 29 år. Bor i centrala Malmö. Arbetar som projektledare på en IT-konsultfirma. Utbildad mjukvaruingenjör. Drev egen firma innan för att ta fram mediaproduktionsverktyg för bland annat BeOS och Windows (nån som minns? 🙂). Har sysslat med musik sen alltid. Framförallt spelar jag gitarr sen en massa år, med Knopfler som främsta influens. Var också lite småaktiv i demoscenen och gjorde elektronisk musik förr; då i FastTracker II och senare MIDIbaserat. Scennamnet var Merlin. Numera håller jag mest på med egen gitarrbaserad musik, åt blues/pophållet och spelar även in o producerar ett par olika kompisars musik. ...Tack för mig 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Välkommen! Det gör inget att du postade en demo före en presentation. 😆 Det visar framåtanda... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Välkommen! Det gör inget att du postade en demo före en presentation. 🙂 Det visar framåtanda... word! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Crownfield Postat 4 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 4 januari 2006 😆 tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 HiYa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Tjena! Ja, att du har Mark Knopfler som idol hördes på verkligen på din demo! 😆 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Maaalmöööö! Välkommen. Vi är rätt många som bor i Malmö/Lund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Crownfield Postat 4 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 4 januari 2006 (redigerat) mmmmh.... Malmö/Lund.... Världsherravälde! ..Sweeeeet!... *gör V-tecknet* 😄 EDIT: Tack förresten :-) Kul att se att här är skåningar också! Redigerat 4 januari 2006 av Crownfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Tjenare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Grattis och välkommen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 5 januari 2006 Dela Postat 5 januari 2006 välkommen 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 6 januari 2006 Dela Postat 6 januari 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Välkommen hit! Blues i Malmö! 😎 Ska vi leka? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pedda P Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 hallå eller.....igen!! 😉 välkomnad ska du vara.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.