torkel104 Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 # LÅTNAMN: Det Ringer I Midi-Telefonnen # ARTIST/GRUPP: Jag # GENRE: Inte direkt # LÅTLÄNGD: 1:30 # KOMPOSITÖR: Jag # PRODUCENT: Jag # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 2MB # STATUS: färdig ok här kommer mitt 3:e bidrag, denna gång i samma stil som mitt första som verkade omtyckt(seriöst?) av någon. Denna är visserligen inte lika glad men bedöm ni och skriv vad ni tycker. Det_Ringer_i_Midi_Telefonen.mp3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oski Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 vissa toner är lite för sneda, i tonhöjd alltså. lite tjatig melodislinga, men grym som fan ändå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 (edited) ojdå! Många toner som sitter väldigt fel här, Torkel! Ganska ok 80-tals-känsla på trummorna, dock. Annars inte mycket mer att tillägga. Låter lite VÄL mycket MIDI.... 😆 (dålig ljudkvalitet) Det låter falskt här och där! 😱 Hej då! 😆 Edited January 4, 2006 by Danabacken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts