Nexustwins Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Japps nu presenterar jag mig. Jag heter sebastian, Ă€r 15 Ă„r och bor i helsingborg. Jag jobbar med fl med min bror och i reason sjĂ€lv. Försöker för tillfĂ€llet att lĂ€ra mig Cubase. Det var nog allt đ . www.nexustwins.tk
FredrikMikaelsson Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej och vÀlkommen, men berÀtta mer... vad har du för ambitioner, vad Àr det som driver dig, eller bara gör du musik?
ViktorDenStore Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej & VĂ€lkommen. Tips: BestĂ€m dig för ETT musikprogram sĂ„ blir du sĂ€kert mkt bĂ€ttre pĂ„ det đ (billigare sĂ„ ocksĂ„) .Viktor
beat mastern Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej och vĂ€lkommen, men berĂ€tta mer... vad har du för ambitioner, vad Ă€r det som driver dig, eller bara gör du musik? hĂ„ller helt me, d skulle vara kul nĂ„ fĂ„ veta đ
beat mastern Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej & VĂ€lkommen. Tips: BestĂ€m dig för ETT musikprogram sĂ„ blir du sĂ€kert mkt bĂ€ttre pĂ„ det đ (billigare sĂ„ ocksĂ„) .Viktor jo det e oxĂ„ sant
Nexustwins Postat 5 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 5 januari 2006 haallau ja..... HIF-Elfsborg 0-3 đ Gillar inte fotboll.. đ Ha! đ
Nexustwins Postat 5 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 5 januari 2006 vĂ€lkommen i efterskott đ e du DJ?? Hmm.. det beror pĂ„ vad du menar med dj.. Gillar att mixa i Traktor dj studio 2 hemma. Sen har jag varit "radio dj" ett tag ochsĂ„.
Nexustwins Postat 5 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 5 januari 2006 Hej & VĂ€lkommen. Tips: BestĂ€m dig för ETT musikprogram sĂ„ blir du sĂ€kert mkt bĂ€ttre pĂ„ det đ (billigare sĂ„ ocksĂ„) .Viktor Ett?.. Kan man det đ . NĂ€e har inte testat de större programen. Försöker hitta nĂ„got jag gillar. Nu Ă€r det mest fl studio. đ
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Tja, lite sent att vĂ€lkomna... đ ...men hej hej!! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.