Jump to content
Annons

Hjälp!


pac_GhOst (oregistrerad)

Recommended Posts

pac_GhOst (oregistrerad)

Kan någon hjälpa mejj med dj programmen för jag har precis bbörjat göra lite mixad musik te mej själv....så ja undra om de e nån som har msn och som kan berätta till mejj saker som ja har frågor tilll.....hjälp skulle uppskattas mycket =)

En fråga här ni till alla är....

Hur gör man så en låt som inte e disko musik i bakgrunden...satt det blir disko musik i bakgrunden???hoppas ni har fattat frågan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Kan någon hjälpa mejj med dj programmen för jag har precis bbörjat göra lite mixad musik te mej själv....så ja undra om de e nån som har msn och som kan berätta till mejj saker som ja har frågor tilll.....hjälp skulle uppskattas mycket =)

En fråga här ni till alla är....

Hur gör man så en låt som inte e disko musik i bakgrunden...satt det blir disko musik i bakgrunden???hoppas ni har fattat frågan 🙂

Du vill alltså om jag förstår detta rätt, ta bort musiken i låten och behålla sången och därefterlägga på ett discobeat? myvket mycket avancerad eqing och filtrering och bla bla för att göra en acapella:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan någon hjälpa mejj med dj programmen för jag har precis bbörjat göra lite mixad musik te mej själv....så ja undra om de e nån som har msn och som kan berätta till mejj saker som ja har frågor tilll.....hjälp skulle uppskattas mycket =)

En fråga här ni till alla är....

Hur gör man så en låt som inte e disko musik i bakgrunden...satt det blir disko musik i bakgrunden???hoppas ni har fattat frågan 🙂

Du vill alltså om jag förstår detta rätt, ta bort musiken i låten och behålla sången och därefterlägga på ett discobeat? myvket mycket avancerad eqing och filtrering och bla bla för att göra en acapella:P

Sök på forumet. Det finns nästan för många trådar angående detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan någon hjälpa mejj med dj programmen för jag har precis bbörjat göra lite mixad musik te mej själv....så ja undra om de e nån som har msn och som kan berätta till mejj saker som ja har frågor tilll.....hjälp skulle uppskattas mycket =)

En fråga här ni till alla är....

Hur gör man så en låt som inte e disko musik i bakgrunden...satt det blir disko musik i bakgrunden???hoppas ni har fattat frågan 😕

Que?! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...