Emmmir Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Hallå Hallå! Utrustning LJudkort:Delta 1010lt Mickpreamp:Studio Projects VTB1 Mick: Studio Projects B1 Nu till min undran...har nämligen nyligen köpt min VTB1:a, Men när jag använder utången "Line Out", på baksidan av VTB1:an så får jag bara ljud på den vänstra monitorn, alltså denskickar inga signaler till den högra sidan. Och då tänkte jag att det kanske skulle funka bättre om jag använder en mick kabel mellan utgången "Balanced out" på VTB1:an till ljudkortet, men de mickingångar som är på ljudkortet är ju också mickpreamps, så det fuinkar ju inte, hur gör jag då för att få stereo på "Line Out" utgången ? Just nu får jag bara till Mono.
Claes Holmerup Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Vad var det för fel på din förra tråd om samma sak...? 😆 https://www.studio.se/index.php?showtopic=19269
Emmmir Postat 26 december 2005 Trådstartare Postat 26 december 2005 Oh, haha den hade jag helt glömt bort, fick för mig att det handlade om något helt annat, men där har jag svaret, preampen skickar bara ut i mono=)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.