Guest filiph Posted December 24, 2005 Share Posted December 24, 2005 Tjena! Jag har en 4-5 låtar som jag skulle vilja göra en EP utav. Musiken är ganska avskalad, med gitarr och piano som huvudinstrument. Influenser är allt ifrån radiohead, kashmir och coldplay till beatles, winnerbäck och the smiths. Har tyvärr inte kunnat spela in någonting för att visa än (sitter på en Sony F-V120 hemma, haha) men om någon är intresserad så kan vi väl bolla vidare? mvh Filip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signert Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 Var bor du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filiph Posted December 25, 2005 Share Posted December 25, 2005 göteborg.. vafan, är du patrik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signert Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 göteborg.. vafan, är du patrik? He he. Nej, Johan, hans bror. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 göteborg.. vafan, är du patrik? He he. Nej, Johan, hans bror. 😱 WTF! Världen är liten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filiph Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 åfan, äldre eller yngre bror? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest filiph Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Ni som svarat på min mail får gärna svara här istället, eftersom min mail nu har slutat funka av någon anledning... är fortfarande på jakt! mvh filip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts