Jump to content
Annons

Det var kärlek förstås


Exil

Recommended Posts

* LÅTNAMN: Det var kärlek förstås

* ARTIST/GRUPP: John

* GENRE: Schlager

* LÅTLÄNGD: 03:00 (vad annars 😕)

* KOMPOSITÖR: John

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 5,49 MB

* STATUS: Ja typ färdig

Haha här kan jag bjussa på en låt. Hade schlager-festival på skolan för några år sedan. Så jag gjorde det här bidraget haha, som ni kasnke förstår så vann jag inte, men a den är lite kul iaf.

Jag kunde noll om mixning när jag gjorde detta så ni behöver itne klagga på ljudet 🙂

Enjoy

Det_var_k_rlek_f_rst_s.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hahaha jag förstår all kritik, jag har lagt upp den här låten på skämt. Jag sjunger för jävligt, och låten är förjävlig också haha. Så det är bara å garva 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Låten i sig skulle lätt platsa i Melodifestivalen men framförandet lämnar en del att önska. Du sjunger inte sååå bra. Men med vilja kommer man långt - jobba på!

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Låten i sig skulle lätt platsa i Melodifestivalen men framförandet lämnar en del att önska. Du sjunger inte sååå bra. Men med vilja kommer man långt - jobba på!

Tack, jo jag tycker låten är en typisk schlager, med en annan text en en annan sångare/sångerska så skulle det kunna bli bra. Och nej jag är då ingen sångare, men vad gör man itne när man itne får tag på någon annan hah.

Link to comment
Dela på andra sajter

låten låterlite freestyle influerad, så illa sjunger du inte. jag sjunger sämre 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Tronicom (oregistrerad)

Så jäkla dålig låt var det inte Exil! Ingen låt förstås, som hade vunnit en schlager-festival men du behöver inte skämmas för den i alla fall. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jäkla dålig låt var det inte Exil! Ingen låt förstås, som hade vunnit en schlager-festival men du behöver inte skämmas för den i alla fall. 😉

Hah tack för uppmuntran.. Nej asså den är ju lite ja för oseriös för schlger-festivalen haha men aa på lite skoj så 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Låten i sig skulle lätt platsa i Melodifestivalen men framförandet lämnar en del att önska. Du sjunger inte sååå bra. Men med vilja kommer man långt - jobba på!

Tack, jo jag tycker låten är en typisk schlager, med en annan text en en annan sångare/sångerska så skulle det kunna bli bra. Och nej jag är då ingen sångare, men vad gör man itne när man itne får tag på någon annan hah.

Skicka den till Bert så kan Jimmy Jansson sjunga den... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, denhär var inte alls dålig ju. Typisk schlagerlåt. 😄 Din röst kanske inte är så himla bra, nej. Men den här är inget att garva åt iaf! 😉 ........... ja lovar........

.......... 😄

EDIT: Förlåt! 🙁

PS. Snygg avatar! 😄

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
som ni kasnke förstår så vann jag inte

yep.

Inte för att vara elak, men jag håller nog med Danny (vilket även måste vara första gången).

Nej nej.

Vi var överrens om att Body Count var grymma (innan vi blev osams om något som hade med gruppen att göra).

Du la väl märke till ICE-T-svaret i mitt inlägg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skicka den till Bert så kan Jimmy Jansson sjunga den... 🥰

Haha lite försent va, man får ju inte ha med låtar som har spelats upp offenligt hahaha. Men jag ha nya schlagers på gång, som är i mer seriös anda, och det låter ganska lovande. Fast chans är ju enormt litn att de skulle ta med en 17-årings låt. Är ju bara de rutinerade som är med år efter år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ju bara de rutinerade som är med år efter år.

Tyvärr är det så, se plingan i sina out-of-date-kläder gör

nog ingen lycklig.

Den här låten tar dig nog inte riktigt till final men knåpa

vidare så sitter det nog snart där om du är ihärdig och

absolut inte glömmer att ha attityd i din sång, det skall

fastna efter 2 sekunder annars är det ingen vits 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörrö John, den här minns man ju! 😉 Höll ju betydligt högre klass än de flesta andra bidragen (mitt inräknat) 🙁

//Aston

Nämen Aston, så du finns här du =)Hahaha tack tack, fast detg gick ju rätt dåligt, men men tack tack =) Ditt bidrag var fan grymt det med =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...