Jump to content
Annons

Känner mig så utesluten!


DrHans

Recommended Posts

Annons

Om du menar att det inte går att tanka låtar som är upplagda direkt på forumet så har jag samma problem. Mycket riktigt fungerar det utmärkt på alla andra tänkbara sidor och tjänster på internet. Det borde rimligen gå att lösa, men kanske är vi för få som har problemet för att det skall anses vara värt att ta tag i det?

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

catch22 (oregistrerad)

Funkar det om ni stänger av Norton? Om det gör det så ska det ju gå att ställa in i norton att den här sidan är säker och ska tillåtas att plocka hem filer från...

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har norton och varje gång jag vill hämta en låt på forumets server så:

höger klickar jag på nortons ikoner (norton internet security och norton antivirus) i högra hörnet, väljer "disable", hämtar låten, höger klickar igen på norton ikonen och väljer "enable" så funkar det bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Studio verkar inte vilja göra nåt åt det här.

För mig började dock nedladdning fungera när jag uppgraderade till Norton Internet Security 2005...

Ja, fast som jag sa, alla andra miljarder sidor funkar. varför ska inte denna sida funka om jag har det vanligaste skyddsprogrammet av dem alla ( norton )?

Håller med fullständigt!! Det är irriterande att folk fortfaarande tjatar om att man ska disabla sin brandvägg och liknande. Det är i programkoden hos Studio felet ligger, annars skulle man ha problem på nåt annat ställe också?

Jag gav också upp efter att ha blivit närmast idiotförklarad av en del på det här forumet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha samma problem...

Orkar dock inte tjata om detta längre. Jag skiter i Demoavdelningen om det inte är nåt som verkar väääldigt intressant.

Då ber jag användaren som har lagt upp filen att lägga upp på en vanlig server också...

😉 God Jul pojkar o flickor

.Viktor

Som med mina låtar då 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
testa o höger klicka o ta spara som... de kanske funkar....

Vi har testat att byta webläsare... vi har testat att öppna i nytt fönster... vi har testat att spara som... vi har testat 1'000'000 olika kombinationer, men det enda som funkar är att stänga av NAV... o det vill vi inte!

.Viktor

Peace!

Haha... Visst är det tacksamt Viktor? Fortfarande är det du och andra det inte funkar för som har fel inställningar eller gör fel på nåt sätt... 😉

Och nej, det funkar INTE, jag upprepar igen, I N T E att göra några inställningar i brandväggen....

Jesus..... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha samma problem...

Orkar dock inte tjata om detta längre. Jag skiter i Demoavdelningen om det inte är nåt som verkar väääldigt intressant.

Då ber jag användaren som har lagt upp filen att lägga upp på en vanlig server också...

😉 God Jul pojkar o flickor

.Viktor

typ som min låt då eller :rolleyes:🙂😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha samma problem...

Orkar dock inte tjata om detta längre. Jag skiter i Demoavdelningen om det inte är nåt som verkar väääldigt intressant.

Då ber jag användaren som har lagt upp filen att lägga upp på en vanlig server också...

😆 God Jul pojkar o flickor

.Viktor

typ som min låt då eller 😄😄😆

Aaa precis. Den va ju skitbra... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...