Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

😄 Hallå! 😎 jag har gjort mitt FÖRSTA riktiga rocktema i logic nu 🙂

observera att jag inte kunnat lägga på några effekter ( min dator är rätt kass 😉 ), så ni får väl "räkna bort det"

Tänk på att ni inte "förväntar er " så jätteproffsiga saker av mig, jag är ju bara 14.

ni får gärna ge en massa tips.. 😄

LÅTNAMN: vet inte än

ARTIST/GRUPP: jag

GENRE: metal, kanske

LÅTLÄNGD:2.01

KOMPOSITÖR: jag

PRODUCENT: jag

EV. MEDVERKANDE: bara jag

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 1.894 MB

STATUS: skiss

rocktest_nr1.wav.mp3

Edited by mars_volta
Annons
Posted

Och låten, ja. Låter faktiskt ballt. 😄 Själva produktionen kanske inte är den bästa, men gitarren låter rätt cooool. 😄 Passande stråk oxå!

Me gillar. 😉

\Dana

Posted
Och låten, ja. Låter faktiskt ballt. 😄 Själva produktionen kanske inte är den bästa, men gitarren låter rätt cooool. 😄 Passande stråk oxå!

Me gillar. 😉

\Dana

ok, ok,.. jag funderade på och lägga till nåt monstersolo någonstans.. vad tror du om det?

Posted

ok, elgitarren låter aldeles för burkig. Lite mer rum på den skulle passa bra, och mer bas. Den kan blir ganska mycket bättre om du bara jobbar på den. 😎

Tryck oxå ut stråkarna från mitten av ljudbilden, och ge mer bredd och rum på dom med, så tror jag att dehär kan bli bra! 😉

Sådär! Verkställ. 😄

\Dana 🙂

Posted

ok, elgitarren låter aldeles för burkig. Lite mer rum på den skulle passa bra, och mer bas. Den kan blir ganska mycket bättre om du bara jobbar på den. 🙂

Tryck oxå ut stråkarna från mitten av ljudbilden, och ge mer bredd och rum på dom med, så tror jag att dehär kan bli bra! 🙂

Sådär! Verkställ. 😄

\Dana 🙂

hehehe 😎 jajjajaja. tack så mkt för tipsen,, jag ska försöka lägga på lite eq, compressor, reverb och sådant. om min lilla dator orkar med 😉