The Edge Postat 16 december 2005 Postat 16 december 2005 Hallå! Finns det nån hemsida där man kan köpa olika band t-shirts på?
The Edge Postat 17 december 2005 Trådstartare Postat 17 december 2005 Ingen som vet? Nån affär i Göteborg då?
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 (redigerat) vadå ska ni trycka upp egna eller vill du ba ha t-shirts med band på ? I såna fall har du ju alltig Ginza, där har jag köpt alla mina Aqua och Amy Diamond t-shirts... www.ginza.se that is Redigerat 17 december 2005 av ChrisSnyder
X-enon Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 www.rockzone.se om det är hårdrock du vill ha. Annars är det väll bara att googla. Resultat: http://www.google.se/search?hl=sv&q=Band+t...3%B6kning&meta=
Danny Cort (oregistrerad) Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 ChrisSnyder sa: vadå ska ni trycka upp egna eller vill du ba ha t-shirts med band på ? I såna fall har du ju alltig Ginza, där har jag köpt alla mina Aqua och Amy Diamond t-shirts... Ja! & din låtsas-tatuering också va?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.