Jump to content
Annons

Tips på billiga och bra datorhögtalare


suprapappa

Recommended Posts

Hej

Nu är jag lite smånördig igen.....

Har nyss skaffat en bärbar som främst är tänkt att änvändas när jag inte gör musik hemma...utan är så där läckert mobil ; )

Till den har jag skaffat ett midikeyboard och ett par riktigt bra hörlurar. Dock har jag en känsla av att jag inte vill sitta med lurar flera timmar i sträck.

En polare hade skaffat ett tillbehör till sin Ipod, det var en högtalare som man kunde docka Ipoden i som var ganska smidig och lät svinbra....nu råkade den vara av märket Bose och säkert löjligt dyr men det fick mig iaf att tänka på om jag kunde använda några små billiga datorhögtalare som komplement till lurarna. Dom behöver inte låta "rätt" på ngt sätt utan bara att jag kan använda dom medan jag skriver musik (alltså inte för inspelning eller mix).

Ni förstår säkert grejen.....så mobila, väljudande och billiga som möjligt i en härlig symbios : )

Tips mottages tacksamt

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

hihihihihi

har precis inhandlat ett par creative högtalare "I-trigue 2200". små smärta (och ganska snygga) utan subwoofer för 544:- . knappast för att mixa MEN för det priset och som bara "avlastning" till hörlurslyssning vågar jag påstå att dom låter FANTASTISKT!

kanske ett tips för den som fortfarande funderar över julklappar : )

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...