Larsson Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 hej.. undrar om det finns nĂ„gon hĂ€r pĂ„ forumet som kan sjunga sĂ„dan Your browser does not support the HTML5 audio tag musik?? om du kan..och inte tycker att musiken lĂ„ter allt för illa.. sĂ„ Ă€r du vĂ€lkommen att lĂ€gga pĂ„ sĂ„ng.. musken Ă€r inget mĂ€rkvĂ€rdigt..jag var ute efter soundet mest.. men funderar pĂ„ hur det skulle vara med sĂ„ng.. Your browser does not support the HTML5 audio tag det Ă€r inget allvarligt..sĂ„ det fĂ„r bli som det blir!! tack pĂ„ förhand!! đ
mtornros Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Hej! Jag sitter och jobbar pĂ„ en grej nu, fast skulle vilja förlĂ€nga första versen, om det gĂ„r bra đ Vad gĂ„r den i för tempo? LĂ€ttare att klippa dĂ„..
Larsson Postat 10 december 2005 TrĂ„dstartare Postat 10 december 2005 hej... visst gĂ„r det bra att förlĂ€nga den... den gĂ„r i 150BPM... kul om du kommer pĂ„ nĂ„got!! đ
Larsson Postat 10 december 2005 TrĂ„dstartare Postat 10 december 2005 nej tyvvĂ€r inte..jag överlĂ„ter den biten pĂ„ den som kommer pĂ„ nĂ„gon typ av melodi..dels för att jag Ă€r vĂ€rldens sĂ€msta text författare!! och för att lĂ€mmna lĂ„ten öppen för ideer!!.. đ
Altzi Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Skulle det gÄ att ta bort gitarrmelodin i refrÀngen , den begrÀnsar lite
Larsson Postat 12 december 2005 TrÄdstartare Postat 12 december 2005 visst gÄr det att fixa...jag lÀgger upp en sÄdan version under dagen idag!!
Larsson Postat 13 december 2005 TrĂ„dstartare Postat 13 december 2005 ursĂ€kta att det tog lite lĂ€ngre en förutspĂ„tt...men hĂ€r Ă€r den utan gittarr melodin pĂ„ refrĂ€ngerna Your browser does not support the HTML5 audio tag hoppas du kommer pĂ„ nĂ„got!! đ
Altzi Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag la lÄten under Demoinspelningar HÀr finns den
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.