Jump to content
Annons

No More/Leave if you...


emser

Recommended Posts

Ny version längre ner i tråden!!!

Försöket ställa samman en massa skåpmat här,om ni undrar varför det postas så mycket, och behöver råd så att jag kan lägga dem bakom mig.

Ok, kasta första stenen.

/emser

LÅTNAMN:No More/Leave if you...

ARTIST/GRUPP:emser

GENRE:gung

LÅTLÄNGD:4:35

KOMPOSITÖR:emser

PRODUCENT:emser

EV. MEDVERKANDE:emser

INSPELNINGSÅR:2003

FORMAT:mp3

STORLEK:5.3 megabyte

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Superlåt med en riktigt bra refräng! Otroligt skön låt en fredagkväll! Cool vers...du måste varit på ditt mest laidbacka humör när du gjorde detta. 😲 Du blir ju bara bättre o bättre. Detta måste du ju vara riktigt nöjd med själv. Försöker hitta något fel 😱 :ph34r: men det går inte 😄 . Lyssnar förvisso i riktigt kassa öronsnäckor så det kommer nog....... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

starboy (oregistrerad)

Bra låt som vanligt, snyggt sjunget som vanligt, men verkligen skitsnygg produktion på den här!

Pop/rock av bästa snitt. Kan knappast bli bättre.

Släpp som singel, get rich 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Grannen• Tack, hittar du något galet när du lyssnar i hifi får du höra av dig.

karl• Måste ha varit ett lyckoskott det här 😆 Du vet vad jag tycker om sveng 😄 Tackar.

starboy• Sådär ja, äntligen en prod som föll dig på läppen 😆

Jejje• Åjo, något bara måste ju kunna förbättras 😎 men tack för uppmuntringen.

Tack alla för att ni lyssnat.

/emser

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar via datorns högtalare på jobbet men ändå... vilken skön låt! Det svänger ju, katten! :rolleyes: Kommer att ladda ner när jag komer och stoppa i katalogen för alster att spara. Väldigt bra!

(Vad är det för trummor? Snyggt ljud! Lite svårt att höra om det är "äkta" trummor eller vad via den här högtalaren.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöket ställa samman en massa skåpmat här,om ni undrar varför det postas så mycket, och behöver råd så att jag kan lägga dem bakom mig.

Ok, kasta första stenen.

/emser

LÅTNAMN:No More/Leave if you...

ARTIST/GRUPP:emser

GENRE:gung

LÅTLÄNGD:4:35

KOMPOSITÖR:emser

PRODUCENT:emser

EV. MEDVERKANDE:emser

INSPELNINGSÅR:2003

FORMAT:mp3

STORLEK:5.3 megabyte

Det va la inget fel på den ljudbilden, vet inte hur petig du är med sången, men den låter bra över lag.. fast vid 02:54 "the future" kändes det lite orent på sången, sen har du dubbat refrängen.. där kunde du lagt ner mer jobb på att få dubben "renare" också.

När nåt är så här bra, så får det inte fallera på "Orena toner" tycker jag.

Mvh

/Stefan

Redigerat av MUSIKANTEN
Link to comment
Dela på andra sajter

pwayne• tackar, ja det gungar på rätt gott. Håller på, mot bättre vetande, att prodda om den. Det blir säkert sämre. 🥰

Hellpig• Tack, det kommer snart en ny variant. Trummorna är soundfonts körda i exs24an i logic.

MUSIKANTEN• Jag håller på med en ny version, skall oxå lägga om sången.

/emser

Link to comment
Dela på andra sajter

Bland det bästa jag hört från dig 😄 Du skriver

Tack, men jag känner det som om att det är något som inte är riktigt 100
Enda jag känner är att refrängen vid 1:50 låter lite tunt. Det låter bättre vid 3:00...

Rockypop

Link to comment
Dela på andra sajter

mab (oregistrerad)

När jag hör den här låten känner jag mig som en korpenfotbollsdomare i ballerinadräkt. Dvs malplacerad, otillräcklig och djupt imponerad? 😕

Jag tycker att det låter så rackarns välproducerat, välskrivet och tight så den lilla stolthet jag måhända har haft över egna alster ter sig så beskämmande fåfäng i kontrast.

Det här är så bra så att det gör ont. 😳😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Enda jag känner är att refrängen vid 1:50 låter lite tunt. Det låter bättre vid 3:00...

Tack mannen/kvinnan, tänkte att det skulle bli lite lyft i andra reffen om jag höll tillbaka den första. Kanske en dålig idè 😎

/emser

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag hör den här låten känner jag mig som en korpenfotbollsdomare i ballerinadräkt. Dvs malplacerad, otillräcklig och djupt imponerad? 😎

Jag tycker att det låter så rackarns välproducerat, välskrivet och tight så den lilla stolthet jag måhända har haft över egna alster ter sig så beskämmande fåfäng i kontrast.

Det här är så bra så att det gör ont. 😛😛

Jösses!!! Tack, vet inte vad jag skall säga så jag säger väl inget 😆

/emser

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...