emser Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Ny version längre ner i tråden!!! Försöket ställa samman en massa skåpmat här,om ni undrar varför det postas så mycket, och behöver råd så att jag kan lägga dem bakom mig. Ok, kasta första stenen. /emser LÅTNAMN:No More/Leave if you... ARTIST/GRUPP:emser GENRE:gung LÅTLÄNGD:4:35 KOMPOSITÖR:emser PRODUCENT:emser EV. MEDVERKANDE:emser INSPELNINGSÅR:2003 FORMAT:mp3 STORLEK:5.3 megabyte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grannen Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Superlåt med en riktigt bra refräng! Otroligt skön låt en fredagkväll! Cool vers...du måste varit på ditt mest laidbacka humör när du gjorde detta. 😲 Du blir ju bara bättre o bättre. Detta måste du ju vara riktigt nöjd med själv. Försöker hitta något fel 😱 :ph34r: men det går inte 😄 . Lyssnar förvisso i riktigt kassa öronsnäckor så det kommer nog....... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 2003???shito...har du alltid låtit så här bra....dra mig till minnes hur jag lät för två år sedan 😏 however....bra låt lite för mycket sveng på more men vad fan....great 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starboy (oregistrerad) Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 Bra låt som vanligt, snyggt sjunget som vanligt, men verkligen skitsnygg produktion på den här! Pop/rock av bästa snitt. Kan knappast bli bättre. Släpp som singel, get rich 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 Det här är bra. Finns inte direkt något som du behöver ändra på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emser Postat 10 december 2005 Trådstartare Dela Postat 10 december 2005 Grannen• Tack, hittar du något galet när du lyssnar i hifi får du höra av dig. karl• Måste ha varit ett lyckoskott det här 😆 Du vet vad jag tycker om sveng 😄 Tackar. starboy• Sådär ja, äntligen en prod som föll dig på läppen 😆 Jejje• Åjo, något bara måste ju kunna förbättras 😎 men tack för uppmuntringen. Tack alla för att ni lyssnat. /emser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
91:an Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 Lägg du den här bakom dej. Kommer inte på något som inte känns färdigt här. Snygg produktion som sjutton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emser Postat 11 december 2005 Trådstartare Dela Postat 11 december 2005 Lägg du den här bakom dej. Kommer inte på något som inte känns färdigt här. Snygg produktion som sjutton. Tack, men jag känner det som om att det är något som inte är riktigt 100. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Richie76 Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Snygg produktion Emser, ljudbilden är verkligen skön.. Viss svengelska på sina ställen men annars bra sång. 🙂 Skön avslappnad låt! Har du förresten hört låten på nya VING reklamen, han låter som dig.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 (redigerat) Ruggigt bra som vanligt. Uj, uj vilken hög klass du har på ALLT du gör! 🙂😎 "The piano has been drinking." Tom Waits va? Redigerat 11 december 2005 av (e)qualitymusic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emser Postat 11 december 2005 Trådstartare Dela Postat 11 december 2005 (redigerat) Richie76• Sjysst, Svengelsk och stolt 😛 Skall kolla in wing. (e)qualitymusic• Äsh jag vet inte om det är så värst bra 😲 Yepp T.W Redigerat 11 december 2005 av emser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 Du får det verkligen att låta cool-gung. Imponerande proddat, arrat och sjunget. Shysst låt! Leave (it) if you want to! Färdig! 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 Lyssnar via datorns högtalare på jobbet men ändå... vilken skön låt! Det svänger ju, katten! Kommer att ladda ner när jag komer och stoppa i katalogen för alster att spara. Väldigt bra! (Vad är det för trummor? Snyggt ljud! Lite svårt att höra om det är "äkta" trummor eller vad via den här högtalaren.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MUSIKANTEN Postat 13 december 2005 Dela Postat 13 december 2005 (redigerat) Försöket ställa samman en massa skåpmat här,om ni undrar varför det postas så mycket, och behöver råd så att jag kan lägga dem bakom mig. Ok, kasta första stenen. /emser LÅTNAMN:No More/Leave if you... ARTIST/GRUPP:emser GENRE:gung LÅTLÄNGD:4:35 KOMPOSITÖR:emser PRODUCENT:emser EV. MEDVERKANDE:emser INSPELNINGSÅR:2003 FORMAT:mp3 STORLEK:5.3 megabyte Det va la inget fel på den ljudbilden, vet inte hur petig du är med sången, men den låter bra över lag.. fast vid 02:54 "the future" kändes det lite orent på sången, sen har du dubbat refrängen.. där kunde du lagt ner mer jobb på att få dubben "renare" också. När nåt är så här bra, så får det inte fallera på "Orena toner" tycker jag. Mvh /Stefan Redigerat 13 december 2005 av MUSIKANTEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emser Postat 14 december 2005 Trådstartare Dela Postat 14 december 2005 pwayne• tackar, ja det gungar på rätt gott. Håller på, mot bättre vetande, att prodda om den. Det blir säkert sämre. 🥰 Hellpig• Tack, det kommer snart en ny variant. Trummorna är soundfonts körda i exs24an i logic. MUSIKANTEN• Jag håller på med en ny version, skall oxå lägga om sången. /emser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rockypop Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 Bland det bästa jag hört från dig 😄 Du skriver Tack, men jag känner det som om att det är något som inte är riktigt 100 Enda jag känner är att refrängen vid 1:50 låter lite tunt. Det låter bättre vid 3:00... Rockypop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mab (oregistrerad) Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 När jag hör den här låten känner jag mig som en korpenfotbollsdomare i ballerinadräkt. Dvs malplacerad, otillräcklig och djupt imponerad? 😕 Jag tycker att det låter så rackarns välproducerat, välskrivet och tight så den lilla stolthet jag måhända har haft över egna alster ter sig så beskämmande fåfäng i kontrast. Det här är så bra så att det gör ont. 😳😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emser Postat 20 december 2005 Trådstartare Dela Postat 20 december 2005 Enda jag känner är att refrängen vid 1:50 låter lite tunt. Det låter bättre vid 3:00... Tack mannen/kvinnan, tänkte att det skulle bli lite lyft i andra reffen om jag höll tillbaka den första. Kanske en dålig idè 😎 /emser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emser Postat 20 december 2005 Trådstartare Dela Postat 20 december 2005 När jag hör den här låten känner jag mig som en korpenfotbollsdomare i ballerinadräkt. Dvs malplacerad, otillräcklig och djupt imponerad? 😎 Jag tycker att det låter så rackarns välproducerat, välskrivet och tight så den lilla stolthet jag måhända har haft över egna alster ter sig så beskämmande fåfäng i kontrast. Det här är så bra så att det gör ont. 😛😛 Jösses!!! Tack, vet inte vad jag skall säga så jag säger väl inget 😆 /emser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emser Postat 21 december 2005 Trådstartare Dela Postat 21 december 2005 Sådär ja, nu har jag fixat och trixat lite med den här. Nå, blev det bättre eller?? /emser No_moore_t.c..mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.