Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Koppla ihop korten via S/PDIF-kontakterna. Om du bara ska synka korten funkar det med en vanlig RCA->RCA-kabel. FrÄn ut pÄ kort 1 till in pÄ kort 2. StÀll sedan in (pÄ kortens kontrollpanel) kort 1 pÄ "master" och kort 2 pÄ "slave". Nu heter inte alternativen master och slave, men jag sitter pÄ jobbet och kan kolla exakt vilka alternativ som gÀller nÀr jag kommer hem. :rolleyes:

Redigerat av BaldByChoice
Postat

Tack för svaret!

Men dÄ betyder det att jag blir av med mina digitala in/ut gÄngar alltsÄ?

SÄ dÄ har jag inte 20 in/ut utan istÀllet 16 in/ut.

StÀmmer det?? vad synd isÄfall.

Eller kan man anvÀnda digitala ingÄngen pÄ första kortet och digitala utgÄngen pÄ andra kortet? ( och pÄ det sÀtte fÄ 18 in/ut )???

Postat

LÀste precis pÄ ett annat forum att de nya drivisarna gör att man kan synca upp korten utan wordclock. Man skulle slÀnga igÄng Multi-Sync i nÄn meny bara.

Postat
  hansjohnny sa:
X-pander: intressant, jag har bestÀllt en wordclockkabel dock. Men lÄt mig gÀrna veta om du luskar ut nÄtt.

/ Johnny

Absolut. Kan testa nÀsta gÄng jag Àr nere i studion...nÀr det nu blir.

Men enligt en packe folk pĂ„ ett annat forum ja hitta sĂ„ behövs det tydligen inte lĂ€ngre....vilket kanske Ă€r en fördel...ja vet inte. Vi har inte haft mycket problem iaf...förutom lite knaster dĂ„ och dĂ„...fast ja vet inte riktigt vad det kommer ifrĂ„n...vi luskar i det 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.