Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fan, det Ă€r krĂ„ngligt det dĂ€r 😛

Coola artistnamn:

Atmos

Hallucinogen

Shakta

Deedrah

Tranan

Logic Bomb

NĂ„t liknande ska det va 😛

Annons
Postat

UtaNam, MineCore, Traccore , Elextro, SunRaze , Elaztico , ReeTong , Decipher , Oozmanik , Triflexter , Twister , Urbanmaniacasscatchersilveradobeebop...

phhuuu... 😛

Vad vet jag? skaffa en ordscrambler och kasta in koola ord du gillar och se vad den slumpar fram... 😛

/D

Postat
UtaNam, MineCore, Traccore , Elextro, SunRaze , Elaztico , ReeTong , Decipher , Oozmanik , Triflexter , Twister , Urbanmaniacasscatchersilveradobeebop...

phhuuu... 😛

Vad vet jag? skaffa en ordscrambler och kasta in koola ord du gillar och se vad den slumpar fram... 😛

/D

Tack.

Vart hittar man en ordscrambler dĂ„? 😎

Postat

Prova Random Word Generator ( isÀrskrivet ) i Google... fick ganska mÄnga trÀffar men hinner inte kolla lÀnkarna ( sitter pÄ jobbe.)

Hittar jag nÄt senare, sÀger jag till.

/D

Postat
lazerbÄj e bra...

Hi hi LazerbĂ„j var riktigt bra! 😕

Haha tack.. đŸ˜±

ja o en polare funderade faktiskt seriöst pÄ att heta lazerboys.. ossÄ debutlÄten skulle heta chip/ship (va onyktra.. vet inte vilket det var) to cosmic...

hade vart grymt ju 😉

Postat
under sent 70tal hetter vi "The No Name Band" đŸ˜±

om ni har svÄrt att bestÀmma er: Descideless

😉

lr decideless... 😕

bejen (oregistrerad)
Postat

La BonBon

Postat

Innan "Hammagrella" hade vi dom hÀr namnförslagen

Sverige - MoDo 10-0

och

Klirra Dora

AlltsÄ om man vill ha nÄt Ät det sjukare hÄllet 1148.gif

Postat (redigerat)
eller Spooky Mormor

hahahahaha..spooky mormor and the honky horror deciples...

diss is Ă„lmost 2 matsch 😆

/D

Redigerat av demoniqus
Postat

Föga fantasifullt, men jag gillar Emanon...dvs Noname baklÀnges. Fanns en film en gÄng som hette sÄ...eller sÄ hette karaktÀren i filmen Emanon.

En variant Àr ju Emanorez...ZeroName...

Annars kan du ju ta Bad Fantasy, No Nick eller Out Of Clue om du inte kommer pĂ„ nĂ„t...nödlösningar blir vĂ€l Empty Mind, No Braincells Working, Brain Out Of Order, Vacuum Scull eller Black Hole Brain. Totalt JĂ€vla Mörker Ă€r tyvĂ€rr upptaget 😛

/Jan Olof

Postat
lazerbÄj e bra...

Hi hi LazerbĂ„j var riktigt bra! 🙁

Haha tack.. 😄

ja o en polare funderade faktiskt seriöst pÄ att heta lazerboys.. ossÄ debutlÄten skulle heta chip/ship (va onyktra.. vet inte vilket det var) to cosmic...

hade vart grymt ju 😄

Hehe. Namn Ă© kul.

Spooky Vibes

Streekers 😆

BallalÄtar

Cosmica finns. En underpseudonym som jag anvÀnder mig

av pÄ Den luskassaste musiksiten som existerat, VITAMINIC.

Socks on Fire, lÄter kul

Burning

Walkin Tampons

Ska det vara roligt eller klatschit 😛

Postat
Föga fantasifullt, men jag gillar Emanon...dvs Noname baklÀnges. Fanns en film en gÄng som hette sÄ...eller sÄ hette karaktÀren i filmen Emanon.

En variant Àr ju Emanorez...ZeroName...

Annars kan du ju ta Bad Fantasy, No Nick eller Out Of Clue om du inte kommer pĂ„ nĂ„t...nödlösningar blir vĂ€l Empty Mind, No Braincells Working, Brain Out Of Order, Vacuum Scull eller Black Hole Brain. Totalt JĂ€vla Mörker Ă€r tyvĂ€rr upptaget 😛

/Jan Olof

Hehe klockrena förslag!

FÄr se vad det blir..

😛

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

The sensible Lizards, Sex on a minefield, Otto's Chemical Lounge, Nap time rebels, The Head of Stalin on a Platter, Hitler's Hairdresser, Dracula Milk Toast, Duke Tumatoe and the All Star Frogs.

observera.. alla bandnamnen ovan finns pÄ riktigt!

Postat
Jag kom pÄ ett; som oxÄ Àr ett palindrom, testa sjÀlva:

NI SLEPAR ER APELSIN 😕

Annars sÄ var ju palindrom rÀtt cool..

Palindrom

Postat
Teliaroboten Àr ocksÄ upptaget... ifall... det var nÄgot du funderade pÄ... öhm... inte?

Smygreklam till sveriges sĂ€msta företag!? 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.