Nightroad Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 TĂ€nkte höra om nĂ„gon har nĂ„got tips pĂ„ var man kan fĂ„ tag pĂ„ gratis eller billiga ljudefekter? Finns det nĂ„gon bra site pĂ„ nĂ€tet som ni kan tipsa om? Det bĂ€sta hade varit om ljuden i sĂ„ fall ligger i wav eller mp3 format! Exempel pĂ„ ljudefekter som jag Ă€r ute efter Ă€r: Brinnande eld, vind, Ă„ska, regn och ljud frĂ„n djur i skogen. Skulle bli skit glad om jag fick nĂ„gra bra tips! đ
Pluffo Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 Skulle bli skit glad om jag fick nĂ„gra bra tips! đź Va? Skulle du bĂ„de bli skit och glad? đ Detta kanske kan vara nĂ„got...
Linus Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 (redigerat) Gratis? Ljudo kanske? Annars kan du köpa ljudeffekter i billigt styckpris och ladda hem hos PowerFX. Hela SVT:s ljudeffektsarkiv finns sökbart och varje effekt du nÀmnde finns som wav/aiff. Redigerat 22 november 2005 av Linus
Martin Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 PĂ„ min eKeys49 fick jag med en samplings-CD med massa bondgĂ„rdsdjur đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.