Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har kollat lite på det här chassit och det verkar ju grymt! Funderade tidigare på Sonata II men tror jag går på detta i stället.

Vilket nätagg ska man gå på? Det finns ju nåra nätagg från Antec att välja mellan liksom... 😉

Kommer att köra:

p4 3.0 dual core

två sata diskar

dvd brännare

ljudkort via firewire eller usb (har inte riktigt bestämt)

fläktlöst grafikkort

eventuellt UAD-1 lite längre fram när tomten fyllt på i plånboken

Som jag fattar det så sitter det ju en 120mm fläkt riktad rakt mot platsen där nätaggregatet ska sitta så jag undrar om det räcker att köpa ett agg utan fläkt och spara en liten slant? Min gissning är minst 400W!?!?!

Annons
Postat

Nyaste Mikrodatorn har testat en hel näve nätaggregat. Köp blaskan och stöd IDG 😉

Vill minnas att två varianter av Antec var riktigt bra. Neopower och Phantom kanske de hette 🙁

/Majken

Postat (redigerat)

Jag skulle köra på ett Antec II. Det är kanon (har ett själv).

Edit: 430W om jag inte missminner mig.

Redigerat av Eternal
Postat (redigerat)

Aha! Göttmos!

Då ska jag ta å införskaffa ett ex av det numret!

Tack!

Redigerat av sixpakk

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.