Jump to content
Annons

Microsoft IT Forum 2005, Barcelona


hackeman

Recommended Posts

Annons

Hugaligen nej! Jag har varit på ett Microsoft IT-forum i mitt liv och aldrig igen, det var som att vara på nån slags väckelsemöte hos pingstvännerna ju.. :rolleyes:

Fast Barcelona skulle ju vara skönt nu.. Ha det gött där nere nu Hackeman, 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Hugaligen nej! Jag har varit på ett Microsoft IT-forum i mitt liv och aldrig igen, det var som att vara på nån slags väckelsemöte hos pingstvännerna ju.. 😄

🙂

Amen !!!

ett par har jag hunnit med...

jag instämmer med hegobald,

ha det härligt !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppa hoppa studsa hoppa. Tjock gubbe hoppa hoppa studsa frenetiskt hoppa. Ser farlig ut... mer hoppa hoppa hoppa. Hoppa & studsa så fint. Tjuta iiiiiiihhhhiihhh!!!

Slutlig gå fram till podiet och pingstpastorvråla ILoveThisCompany!!!

Hehe, Steve är inte här, så hans galna tuppjuck slipper man som tur är. 😕

Man väljer själv om man är här i egenskap av pingstvän eller inte... jag är här för att reda ut framtiden för AZ. 😳

Och för att käka tappas och bli full förståss... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppa hoppa studsa hoppa. Tjock gubbe hoppa hoppa studsa frenetiskt hoppa. Ser farlig ut... mer hoppa hoppa hoppa. Hoppa & studsa så fint. Tjuta iiiiiiihhhhiihhh!!!

Slutlig gå fram till podiet och pingstpastorvråla ILoveThisCompany!!!

Hehe, Steve är inte här, så hans galna tuppjuck slipper man som tur är. 😉

Man väljer själv om man är här i egenskap av pingstvän eller inte... jag är här för att reda ut framtiden för AZ. :rolleyes:

Och för att käka tappas och bli full förståss... 🥰

Jojo det är klart. Fast jag kunde ju inte låta bli. Minnena av Steve var för påträngande.

Ha det bara bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppa hoppa studsa hoppa. Tjock gubbe hoppa hoppa studsa frenetiskt hoppa. Ser farlig ut... mer hoppa hoppa hoppa. Hoppa & studsa så fint. Tjuta iiiiiiihhhhiihhh!!!

Slutlig gå fram till podiet och pingstpastorvråla ILoveThisCompany!!!

Hehe, Steve är inte här, så hans galna tuppjuck slipper man som tur är. 😱

Man väljer själv om man är här i egenskap av pingstvän eller inte... jag är här för att reda ut framtiden för AZ. 😉

Och för att käka tappas och bli full förståss... 😄

Jojo det är klart. Fast jag kunde ju inte låta bli. Minnena av Steve var för påträngande.

Ha det bara bra!

Ärligt talat har jag det riktigt dåligt just nu. Blev för mycket igår och är bakis som en bandtraktor idag. Fy fan för att sega igenom session efter session medelst springa runt bland 4000 nördar när man mår så här... urkh. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan du va här när du är där 🙂

Ja, Spanien har väl inte Internet? 🙂

Och dessutom inte på en internationell IT-konferens för världens mest kända datorföretag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...