Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Pro Audio Market Àr en ny svensk annonsplats för musiker som officiellt drar igÄng 15'e November. Sidan har dock redan varit aktiv sedan slutet av September. Det finns i nulÀget ca: 300 annonser ute och tvÄ egenutvecklade system skall leda till sÀkrare e-handel.

Den största konkurrenten heter sannolikt Vendolin men PAM satsar Àven pÄ ett internationellt samarbete dÀr artiklar, nyheter och annat ingÄr.

http://www.proaudiomarket.com

Redigerat av Majken
Annons
Postat

Fast varför alla dessa underavdelningar??

Folk vet ju ÀndÄ inte vad det Àr för nÄn skillnad pÄ en keyboard och en synthesizer, sÄ varför ha tvÄ avdelningar? Eller i detta fall 4 eftersom de Àven har underavdelningar för moduler och samplers ocksÄ...

Postat

En gissning kan vÀl vara att man tÀnkt bli störst helt enkelt. Jag trodde att Olsberg blivit tokig första gÄngen jag var in pÄ det hÀr forumet. Det enda jag kunde se var en helsikes massa underavdelningar. I slutÀndan visade det sig dock att de inte rÀckte till. BÀttre att ta i pÄ en gÄng och slÄ ihop de som inte blir lika vÀlbesökta kanske, vad vet jag?

/Majken

Postat

För mig fungerar det perfekt.

Jag skrev ett tips och fick en mik som tack.

Tycker det verkar vara en spÀnnande sida och kul att man kan lÀgga ut egna texter.

Postat

Och pĂ„ en dag har besöksmĂ€taren pĂ„ sidan gĂ„tt frĂ„n 380 besök till 560, ni Ă€r minsann flitiga 😠

/Majken

Postat
Tycker inte att det var en vidare snygg sida.. nĂ„got som de fĂ„r jobba pĂ„ tror jag .. 🙂

NJae, en del buggar, fÄr hoppas att de hinner fixa det...

Postat
För mig fungerar det perfekt.

Jag skrev ett tips och fick en mik som tack.

Tycker det verkar vara en spÀnnande sida och kul att man kan lÀgga ut egna texter.

Men nu verkade det vara sÄ att man tÀvlar om en mik, man fÄr inte bara en, i sÄ fall hade jag bett 15 kompisar registrera sig och ge tips, dÄ hade jag haft mikrofoner minsann!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.