Jump to content
Annons

Postpiano; iPiano etc.

Recommended Posts

Rag Child (oregistrerad)
Postat

Hej! Är ny härinne och också dansk så mitt svenska är inte så bra än, men jag hoppas det är okej 😉

Jag har en fråga:

Finns det någon, som har provat några av postpianos produkter? Någon idé om huruvida de är bra eller inte? Fungerar de bra med Logic express 7?

Jag funderar på att köpa iPiano och deras Baroque Organ, nämligen.

Postpiano

Tacksam för svar!

-RC

• 1 månad senare...
Annons
Rag Child (oregistrerad)
Postat

Finns det ingen, som har provat deras produkter?

-RC

Postat

Sorry, har inte ens hört talas om Post Piano vilket jag tycker jag borde gjort?

Ännu märkligare att ingen av våra över-gurus här vet nåt?

Postat

PostPiano är inget företagsnamn, utan en produkt från PMI - deras första kombinerade hård/mjukvara. 88-tangenters flygelklaviatur, en hårdvarusampler med disk-streaming ala Gigasampler plus en 4 GB ljudbank med mycket noggrannt flygel skulle jag kalla det 😄

Företaget kallas PMI, förkortningen för Post Musical Instruments. Jag har provat miniversionen av flygeln The Old Lady, och miniversionen lät jättebra. Den stora versionen kan ju bara bli ännu bättre... 😉

Jag kan inte säga något om deras andra produkter, tyvärr.

Postat
PostPiano är inget företagsnamn, utan en produkt från PMI - deras första kombinerade hård/mjukvara. 88-tangenters flygelklaviatur, en hårdvarusampler med disk-streaming ala Gigasampler plus en 4 GB ljudbank med mycket noggrannt flygel skulle jag kalla det 😆

Företaget kallas PMI, förkortningen för Post Musical Instruments. Jag har provat miniversionen av flygeln The Old Lady, och miniversionen lät jättebra. Den stora versionen kan ju bara bli ännu bättre...  😆

😉😄😳

Ville inte namnge nån men tyckte Rag Child behövde hjälp!

(Tänkte tyst att Linus säkert vet nåt...)

Rag Child (oregistrerad)
Postat
PostPiano är inget företagsnamn, utan en produkt från PMI - deras första kombinerade hård/mjukvara. 88-tangenters flygelklaviatur, en hårdvarusampler med disk-streaming ala Gigasampler plus en 4 GB ljudbank med mycket noggrannt flygel skulle jag kalla det 🙂

Företaget kallas PMI, förkortningen för Post Musical Instruments. Jag har provat miniversionen av flygeln The Old Lady, och miniversionen lät jättebra. Den stora versionen kan ju bara bli ännu bättre...  😎

😱 :ph34r: 😱

Ville inte namnge nån men tyckte Rag Child behövde hjälp!

(Tänkte tyst att Linus säkert vet nåt...)

Tack för hjälpen, båda två! Much appreciated! 🙂

-RC

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.